Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tvilsomme Wordpress-plugins

erlsae

Medlem
Hva er nulled plugins?
En "nulled plugin" er en plugin som er lastet ned fra bukta. Det finnes dusinvis sider som lar deg laste ned plugins som er lagt ut på feks. Codecanyon.

Ulempen med "nulled plugins" er at de svært ofte inneholder virus, som gjør at med tiden vil den gå til angrep på nettsiden din.

Jeg trodde jeg hadde funnet en gullgruve første gang jeg ble oppmerksom på dette markedet, men har i senere tid innsett at det er bare juggel. Betaler med gjerne noen dollar for å støtte de som har brukt tid og sin kunnskap på å lage fantastiske pluginer.
 

Erlend

Medlem
Var ikke benyttet noen slike plugins på denne nettsiden. Problemet forsvant altså etter at jeg fjernet Google Analyticator (uofisiell plugin som har eksistert i noen år).
 
Sist redigert av en moderator:

zapotek

Medlem
Ikkje bra. Det gamle rådet gjelder fortsatt: Bruk plugins kun når det er absolutt nødvendig.

Er forøvrig forundret over at den mest basic funksjonaliteten i de mest populære pluginene ikke bakes ikke inn Wordpress core etterhvert, i stedet for alt det andre dilldallet som kommer med hver nye versjon (og det er ikke akkurat få). Da tenker jeg særlig på enkelt bruteforceforsvar (type Limit Login Attempts), basic SEO (type All in One Seo Pack) og kontaktskjema.
 
Topp