Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twingly problem

Bjørn

Domenespekulant
Er det flere enn meg som har problemer med å få lenke til VG og Dagbladet sine artikler via Twingly? Har automatisk ping til tjenesten i alle bloggene mine, men legger ikke til artiklene.

Har også prøvd å pinge direkte fra twingly.com, men blir ikke lagt til VG og Dagbladet, selv om artiklene blir indeksert etter en god stund i Twingly.

Legger ikke VG og Dagbladet til lenker på artikler som ikke er på hovedsiden eller? Noen av de sakene jeg har lenket til, har lagt i arkivet, kan dette ha noe å si?
 

zapotek

Medlem
Tror VG og Dagbladet kan finne på å banne sider om det er åpenbar "Twinlyhoring" man driver med. Mange sider den siste tiden er jo lagd kun for å pinge VG og Dagbladet sine artikler.
 

Bjørn

Domenespekulant
Har bare brukt Twingly noen ytterst få ganger fra disse bloggene, så det er ikke grunnen i dette tilfelle.
 

Cambridge

New Member
Jeg har merket at omtrent hver eneste kveld så slutter Twingly å fungere. Når jeg prøver å pinge bloggen så står siden bare å laster i flere minutter og tilslutt får jeg "Oh no! The Angry Ninja drop kicked one of our servers!" :p
 

Bjørn

Domenespekulant
Jeg får ingen feilmeldinger, men det tar lang tid før Twingly inkl. artiklene. Det er altså VG og Dagbladet som er problemet, siden de aldri inkluderer lenker til artiklene jeg pinger.
 

picxx

Well-Known Member
er twingly levende enda?
 
Topp