Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Typiske adwords feilmedinger

i-net

Medlem
Jess, er jo ny med adwords så det fungerer ikke optimalt for meg. Er en læringsprosess sånn som alt annet. Men er 1 type melding jeg blir utsatt mye for og det er denne: http://i180.photobucket.com/albums/x261/zapman_2007/error.jpg

Har noe problemer med å få vekk denne meldingen. Og selv om den sier at annonsen min ikke vises, så gjør den likevel det, og jeg får klikk på annonsen min!? Hva er den typiske løsningen for å få vekk denne meldingen?

Så lurer jeg på en annen ting. Google har som kjent blitt streng på dette med å bare vise 1 annonse som linker til en bestemt url om gangen. Nå prøver jeg for tiden med direkte linking til clickbank produkter, og da er denne problematikken åpenbar. Spørsmålet mitt er om denne regelen gjelder uavhengig om søkeordene mine brukes av en annen affiliate som linker til samme url eller ikke? La oss si at en annen person linker til samme url som meg, men ikke bruker noen av søkeordene jeg bruker. Vil da min annonse vises på disse søkeordene? Håper spørsmålet var mulig å skjønne hehe :p
 
Sist redigert:

Ståle

Medlem
Har noe problemer med å få vekk denne meldingen. Og selv om den sier at annonsen min ikke vises, så gjør den likevel det, og jeg får klikk på annonsen min!? Hva er den typiske løsningen for å få vekk denne meldingen?
Prøv å velge andre vilkår for å sjekke om annonsen din vises.
Tools -> Ads Diagnostic Tool

Sliter forøvrig med denne selv.

La oss si at en annen person linker til samme url som meg, men ikke bruker noen av søkeordene jeg bruker. Vil da min annonse vises på disse søkeordene? Håper spørsmålet var mulig å skjønne hehe :p
Tror det er så lenge dere bruker samme keyword. kan ikke skjønne noe annet. Her gjelder det å være raskt ute og finne unike keywords.
 

i-net

Medlem
Har fått en ny feilmelding i adwords, som jeg ikke helt skjønner hvorfor kommer, eller hva jeg skal gjøre for å forhindre dette.
Den ser slik ut:
feilmelding.jpg


Virker som at adwords ikke lenger liker at jeg har keywords som er "broad og phrase" sammen med "exact" i samme annonsegruppe. Noe jeg synes er rart. For denne dukker bare opp hvis jeg ser på nøkkelordene som er "broad og phrase". Noen tanker om denne meldingen, eller noen som har vært borti den før?
 
Sist redigert:
Topp