Kjapp og trygg hosting for Wordpress

U R V E R K . N O vurderes solgt

Nixon

New Member
Siden jeg og min bror gikk ut i full jobb på hver vår kant av landet har det vært vanskelig å drifte denne siden. Butikken gikk fort i pluss, men vi har ikke drevet noen som helst markedsføring den siste tiden. Vi leter derfor etter noen som ser potensialet. Planen var å ha norges største utvalg av klokker på nett, noe som slett ikke bør være uoverkommerlig. Verdien ligger i god synlighet (søk på V e s t a l, N o o k a eller U r v e rk) og et godt domene.

Hovedkonkurrenter er deal.no, klokker24.no, urverket.no(helt annen prisklasse). Videre plan er å utvide med de svært populære merkene for jenter - Guess og Dyrberg/Kern, men tiden og den praktiske organiseringen er som nevnt et problem for oss...

Pris 40 000 - 50 000 Kr (kan vurderes)

Henvendelser rettes til: u r v e r k . n o @ g m a i l . c o m (helst ikke PM, da dette ikke blir sjekket like ofte)
 

Nixon

New Member
Takker for alle seriøse henvendelser. Det blir en god del mailing frem og tillbake, hvor alle har litt forskjellige spørsmål. Det er også vanskelig for oss å bedømme seriøsiteten i henvendelsene ut i fra mail. Jeg har derfor begynt å sende som svar at jeg helst nåes på telefon 40002529 mellom kl 19.00 og 22.00.

Ta gjerne kontakt for en hyggelig og uforpliktende samtale. Det kan nevnes at det vil medfølge et varelager på ca 30.000 NOK (innkjøpspris).
 
Sist redigert:

Nixon

New Member
Setter også veldig stor pris på forslag til andre gode steder å annonsere et slikt salg, siden vi har null erfaring med dette. ????
 
Sist redigert:
Topp