Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ubegrenset lagring/trafikk

kongen

kongemedlem
Finnes det noen norske Hostgator, altså hosting med ubegrenset lagring/trafikk?
Hvor stor forsinkelse er det egentlig på websider hostet i USA kontra Norge, når man surfer fra Norge? Vil det ha noe praktisk betydning for norske websurfere? Vil de legge merke til noen stor forsinkelse?
 

Freddy

Medlem
Den letteste og sikkert det svare du er ute etter er "Nei". For meg og deg er det ingen merkbar forskjell vist du hoster en normal webside eller blogg, men hoster du en webside som inneholder veldig mye bilder eller kode, så kan forskjell fort merkes.

Jeg selv merker til tider forskjell på en Norsk leverandør og en amerikansk leverendør, men forskjellene er så ufattelige små at det ikke blir noe irritasjons moment.

Husk: Det finnes ingenting som "uendelig hardisk eller båndbredde", Hostgator er ett respektert firma som har ufattelig mange kunder, men finner du noen andre som tilbyr det samme, så Google dem og ta alt dem sier med en stor klype salt.
 

picxx

Well-Known Member
Dreamhost (<-- aff.) har den siste tiden vært eksepsjonelt bra, i forhold til andre budsjetthoster og pris. Har selv hatt tre kontoer hos dem siden 2004/2005 og har vært meget fornøyd den siste tiden.

Webhostingpad
(<--aff.) er en annen budsjetthost hvor du kan få pakker ned i $2/mnd.
Der har jeg hatt en del problemer, men man kan rett og slett ikke vente annet til den prisen. Prisen tatt i betraktning har både support og hostingen faktisk vært eksepsjonelle.

Ønsker du å teste dreamhost kan du bruke en av promokodene under, som gir:
* Are each good only one time!
* Give $15 off a 1-year signup or $100 off a 2-year signup!
* Are way better than regular promo codes.. but are in very limited supply!

373295011464
440928785490
592187525882
761565192529
 

kongen

kongemedlem

Er Dreamhost fin å kjøre WPMU med masse blogger på?
Hva er hovedforskjellene på Hostgator vs Dreamhost? Er det stort sett det samme?

Mine prioriteringer er, foruten "ubegrenset" lagring/båndbredde:
1) Sikkerhet (vil ikke ha noen av bloggene hacket)
2) Oppetid
3) Hastighet
4) Pris
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Er Dreamhost fin å kjøre WPMU med masse blogger på?

Nei, det er ikke mulig å kjøre wpmu på dreamhost.
Har forsøkt flere ganger og maset meg ihjæl på support, men har enda ikke opplevd å kunne kjørt en stabil wpmu innstallasjon på dreamhost.
Det samme gjelder for magento.
 

Freddy

Medlem
Er Dreamhost fin å kjøre WPMU med masse blogger på?
Hva er hovedforskjellene på Hostgator vs Dreamhost? Er det stort sett det samme?

Mine prioriteringer er, foruten "ubegrenset" lagring/båndbredde:
1) Sikkerhet (vil ikke ha noen av bloggene hacket)
2) Oppetid
3) Hastighet
4) Pris

Er du ute etter og kjøre WPMU problemfritt, kan jeg anbefale Hawk Host - Shared, Reseller and Virtual Web Hosting, står du mellom Hostgator og Dreamhost, går du for Hostgator, Dreamhost er for amatører som ikke har lært seg og bruke google før dem velger leverandør.

Jeg mener og huske at Hostgator støtter WPMU.
 
Topp