Ugyldige Klikk på Adsense - Kontakte dem!?

En tråd i 'Adsense' startet av i-net, 1 Aug 2008.

1. i-net

i-net Medlem

Jaja, så skjedde det jeg liker dårlig :(, at noen har vært litt for ivrige med adsense klikkingen sin. Har en klikkstatistikke som går 5 sidevisinginger og 37 klikk, som gir en CTR på 740,00% !!!
    Fikk ikke betalt for de ugyldige klikkene, som er rett og rimelig.

Men bør jeg kontakte adsense om dette!? Hva er emailen dems? takker for råd!

2. i-net

i-net Medlem

Er emailen til adsense folkene adsense-no@google.com ?
    Men som sagt, bør jeg i det hele tatt kontakte dem eller ikke?

3. altforbra Medlem

Jeg har ikke så god peiling på adsense, men jeg liker alltid å være på den sikre siden. Send dem en email og forklar situasjonen, og spørr hvordan du kan forhindre at folk klikker bare for å være jævlig. :)

4. i-net

i-net Medlem

Ok takk, alt for bra. Jeg er også en som alltid foretrekker den sikre siden. Så en mail blir det nå. Og det var visst adsense-no@google.com som er mailen dems, hvis noen andre måtte finne på å lure på dette i fremtiden.

5. Yngve Larsen

Yngve Larsen E-commerce ekspert

I de tilfellene dette har skjedd meg har jeg fjernet adsense og sendt mail.

Har i mailen gitt beskjed om hva som har skjedd og at adsense er deaktivert inntil videre.

Dette har jeg gjort et par ganger, begge ganger uten at det har skapt problemer.

6. i-net

i-net Medlem

Ok takk ! Akvario, men når jeg sendte mail til adsense-no@google.com fikk jeg en automatisk mail tilbake om at
    "Denne meldingen er sendt fra en e-postadresse som ikke aksepterer
    innkommende beskjeder. Vennligst ikke svar på denne meldingen."

Der de videre i mailen refererer til bruk av Kontakt oss skjemaet: https://www.google.com/adsense/support/bin/request.py

Er det en annen mail adresse du pleier å bruke, eller skal jeg fylle ut det skjemaet der ?

7. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Glem det.
    Google sier at de ikke ønsker slike meldinger fordi de luker ut alt som ikke er gyldige klikk automatisk.
    Og er du en fare for annonsørene så mister du kontoen din samme hva du sier til dem.

Del denne siden