Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ukultur.no - vurderes solgt

xenimus86

Medlem
Hallo.

En av mine gode gamle "hjertesaker" vurderes solgt nå.
Jeg har simpelten ikke tid til å drive nettsiden lenger.

Url: :: ukultur.no ::

Siden er fra 2006.
Nettsiden handler om hip hop i Bergen, og har stort sett gjort det. Så denne siden er i grunn ubrukelig for de som ønsker besøkende fra andre steder i landet.
Although - den er relativt kjent i hiphop-miljøet i Bergen, så en evt. utvidelse ville vært mulig.
Det er 380 medlemmer på nettsiden, og det kommer et par her og der fremdeles. (Siden har ikke vært oppdatert siden 1.mars 09 ) De fleste av medlemmene liker nettsiden, og hvis du spør de så er de sikkert med å skrive saker.

Husk at det finnes ikke tilsvarende nettside i bergen ( såvidt meg bekjent )

Jeg har ikke Analytics på siden, I repeat - ikke analytics. Så statistikken må komme fra hosten sine stats - one.com. Disse vil etter min mening være "ca-tall". La oss si ca. 1000 unike i måneden, så ligger vi på noe.

Når det gjelder inntjening er denne lik 0,- per dags dato.
MEN: Når jeg gadd , så fikk jeg kommunen (de elsker denne siden) og mange andre instanser til å chippe inn for annonser. Tror jeg havna på rundt 10K den ene måneden jeg gadd.

Pris : 2000,- eller bud.

NB: Dette er en side med potensiale , ikke en side med inntekt i dag. Denne nettsiden passer til de som har hiphop + Bergen i hjertet. Noe jeg ikke har lenger.
 
Topp