Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ulovlig trafikk

twiztar

Medlem
Dette er muligens svart på før, og i så fall beklager jeg at jeg ikke presterte å finne det ved å søke.

Uansett, i hvilken grad regnes det som ulovlig trafikk hvis man f.eks. tar en aff.link og poster andre steder enn på websiden sin?

Hvis en link jeg f.eks. har i signaturen på et forum (som ikke er på min webside) genererer salg, vil det bli avvist/trukket tilbake fordi den besøkende ikke kommer fra "meg"?
 

pleb

Medlem
Har spurt om det samme tidligere, uten helt å få svar. Om man legger en link fra Tradedoubler her på dette forumet - vil den da kunne generere salg?

Man har jo liksom ikke lagt til Webforumet i sine websider.
 

kongen

kongemedlem
Som regel må du oppgi hvilke nettsteder du skal promotere på og da bør disse være dine nettsteder. Alt dette skal stå i TOS for aff.programmet. Ingen annonsører liker affiliates som spammer aff.linken sin overalt fordi det virker negativt på merkenavnet til annonsøren. Trenden i utlandet er å renske opp i antall affiliates og gi annonsører kvalitetsaffiliates fremfor mange affiliates.
 

jeffdonk

Medlem
Vil dette også være tilfelle om man kjører en kampanje gjennom facebook e.l.? Lurer også på hvordan TD stiller seg til dette? Finner lite info om det på nettsiden deres.
 
Topp