Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Unik e-postliste vurderes solgt

lazaa

Medlem
Jeg utformer i dette øyeblikk en mailliste. Den vil være på mellom 30-40 000 e-postadresser. Kun generelle selvsagt, som post@, mail@ og lignende.

Denne skiller seg ut fra vanlige lister som er hentet ut fra brønnøysund, fastinfo osv. E-postadressene du finner i denne listen er adresser som er hentet ut fra kontaktsidene til de enkelte firmaenes hjemmesider. Dette har jeg fått til ved å bruke en kombinasjon av søkemotorer og scripts for å trekke ut adressene.

Derfor mener jeg at dette er en liste med mottakere som ikke har blitt sendt så alt for mye reklame til tidligere. Vil derfor heller ikke selge den til så mange (kanskje maks 10 stk) slik at den beholder mye av sin verdi.

Det har havnet noen svenske og danske firmaadresser i listen, men over 80% av e-postene er til norske bedrifter.

De som skumleste: Dette er e-postadresser hentet ut fra kontaktsidene til firmaenes hjemmesider. - Altså som ikke nødvendigvis de har oppgitt som kontaktadresse til brønnøysund eller andre registere.

Noen forslag til hvor mye jeg bør ta for denne listen? Og evt noen som er interessert?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tar gjerne imot et tilbud på PM jeg også ;-))
 

picxx

Well-Known Member
send pm :)
 

Kassimaja

Geocacher
Er dt kun en liste med e-post adresser eller finnes det også annen informasjon om firmaet(navn, sted, fylke, fax nr. osv.)?
 

lazaa

Medlem
Kun e-postadresser.
Den skal utvides litt og trenger noe finpussing, så den er nok ikke klar før i september en gang.

Kommer til å legge ut link med litt mer informasjon (PayPal) og direkte nedlasting slik jeg har gjort tidligere ved salg av lister når den er klar.
 
Topp