Upopulære klikk

En tråd i 'Adsense' startet av Sindre, 9 Jun 2008.

1. Sindre

Sindre Medlem

Flere som opplever at enkelte klikk gir nøyaktig 0,00 USD? Dette har skjedd flere ganger. Som oftest gjelder det bare 2-5 klikk daglig.

Noen som vet hva det skyldes?

Tonny Kluften liker dette.
  2. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

De gangene Adsense ikke har noen annonser å vise på sidene dine viser dem oftest annonser for sånne støtteorganisasjoner. Disse klikkene får du ingenting for. Du kan skru det av et sted i Adsense, husker ikke helt hvor. Har selvfølgelig skrudd av det for evigheter på min egen konto.

3. Sindre

Sindre Medlem

Ah, det har jeg ikke tenkt på. Visste ikke at klikk på veldedighetsannonsene "teltes". Men det forklarer vel saken. Noen artikler jeg skrev i slutten av mars har fremdeles veldedighetsannonser.. :)

4. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Om ikke du skrudde av den funksjonen akkurat nå, så får jeg opp blankt på mange av postene dine fra i mars!

5. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Det kan jo også være slik at klikkene registreres før provisjonen. Eller så er klikkene ugyldige av en eller annen grunn.

6. Sindre

Sindre Medlem

@ Kenneth: Nope, har ikke skrudd av funksjonen. Eneste stedene jeg får opp blankt eller veldedighet er på de tre nest siste artiklene i mars..

Sånn har det vært siden jeg postet dem (skrev et innlegg om det den gang) - så det får jeg leve med :)

@ Brukernavn: Jepps, det kan jo også hende. Men kan ikke huske at jeg har fått etterbetalt provisjon før. Men, det merker man kanskje ikke heller, hvis man ikke følger med ;)

Sist redigert: 9 Jun 2008
    Tonny Kluften liker dette.
  7. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Ikke etterbetalt, men at provisjonen vises noen timer etter klikkene.

8. amaheath Medlem

Ja klikk til 0 cent pleier vel å være ugyldige, har noen sånne jeg også når samme IP er mange ganger innom på kort tid. Kanskje google tror det er noen som prøver å lure dem. ;-)

Del denne siden