Kjapp og trygg hosting for Wordpress

uslipt diamant?

looper

Medlem
Har en siden innen boligalarm/sikkerhet, siden er neglisjert men rangerer godt i Google, blant annet på ordet "boligalarm" på førstesiden.
Inkludert følger det med noen artikler av ymse slag og et sabla godt domene

Inntjening? Ikke noe å merke seg. Noen kroner på adsense og noen leads, men her trengs det noen som kan monetize og designe siden på en upåklagelig måte (den kjører nå på kanskje tidenes styggeste blogspot design). Både Adservice og Guava kjører passende kampanjer.

Trafikk? Den er heller ikke så mye å skryte av men dersom du legger litt arbeid i unikt innhold og jobber med siden så kan nok dette raskt stige.

Pris?Du bestemmer, send meg et tilbud og vi tar det der i fra. Men prisen blir fornuftig, jeg ønsker å selge snarest.

Mvh
 

looper

Medlem
Sendt deg link men den passer nok ikke i hvelvet ditt ;) Jeg vil at noen skal tjene penger på å lage seg en side og ikke selge skinnet videre uten kjøtt!
 

Bjørn

Domenespekulant
hvis du gidder å sjekke litt ser du at jeg har utviklet flere sider og mange flere er underveis... når alt kommer til alt, regner jeg med at pengene rår, og du hadde tatt høyeste bud uansett ;-) synes dessverre ikke domenet var så bra, men HVIS jeg hadde kjøpt det hadde det selvfølgelig vært pga. artiklene.. hadde ikke akkurat slettet dem, for å kun selge domenet videre ;-)
 

looper

Medlem
Hehe, joda og du må ta det en klype humor mann.
Altså hvis du er hypp på å genere leads & selge boligalarm så er ikke domene ille. Det er faktisk meget beskrivende.

URL er BOLIGALARMER.COM Tonny ;)

Grunnen til at jeg selger er at jeg har nok å gjøre med et annet prosjekt.
 

looper

Medlem
Takk Tonny, det har kommet inn bud på PM og det var på hele 600,- kroner. Vet ikke om jeg er helt fornøyd med den summen så vi lar det stå litt til.
 
Topp