Utbetaling fra Infogate?

clinton4

Medlem
Begynner å bli litt smånervøs selv her, omsetter for en del penger via dem og har aldri opplevd en så lang forsinkelse.

TorsteinO

Art Director & grunder
Hm, prøvde å ringe dem, men fikk som vanlig ikke svar, så sånn sett kan man vel egentlig si at alt er som det pleier... og derfor ringte jeg like gjerne til eurobate også i samme slengen, er litt lei av at det aldri går å få tak i infogate. De mente at de skulle få det til så jeg ihvertfall ikke taper noe på å bytte til dem, så da begynner det å se dårlig ut for infogate.

Knut

Medlem
Har brukt Infogate i mange år, men tror nok det blir slutt i nærmeste framtid. Før gikk det an å få tak i folket men nå svarer dem verken på mai eller tlf. Før var utbetalingene punktlige, nå vet man aldri når de kommer. virker som mPay og mPayx er prosjekter som bare finnes og ikke drives lenger.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Når det gjelder service og support har vel infogate vært dårlig i årevis. Alle de gangene jeg har klart å få tak i dem på telefon har jeg fått korte introduksjoner som "Halla", uten noe presentasjon om at jeg faktisk hadde kommet til infogate. Alltid korte og lite hjelpeløse svar.

Infogate er styrt av en litt useriøs gjeng som er i et marked uten noen reel konkurranse. Om bare noen hadde startet opp en konkurrent til infogate som atpåtil ga god service hadde dem nok tjent gode penger!

Knut

Medlem
Infogate er styrt av en litt useriøs gjeng som er i et marked uten noen reel konkurranse. Om bare noen hadde startet opp en konkurrent til infogate som atpåtil ga god service hadde dem nok tjent gode penger!
At det er en useriøs gjeng er jeg vel kanskje ikke helt enig i, men noen ganger kan det vel virke sånn. At det ikke finnes konkurrenter er vel også litt feil. du kan få en tilsvarende tjeneste hs de fleste leverandører, noen til og med med bedre pris.

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok - jeg har fått en bra deal fra Eurobate nå, og vurderer sterkt å hoppe på den.

Milevis mer proffe folk (man får tilogmed svar når man ringer dit), og selv om det koster litt så tviler jeg på at jeg vil tjene på det i lengden. Blant annet hadde han jeg snakket med nå prøvd å logge seg inn på siden, og fikk aldri noen SMS med kode tilbake fra infogate i det hele tatt, så da blir det ihvertfall ikke noe penger av det.

Sa også fra at jeg visste om flere som var veldig misfornøyd med Infogate for tiden, og hvis dere sier fra at dere vurderer å bytte, så klarer dere å skvise dem et godt stykke nedover på prisen de starter på også... jeg kom til litt under 30% på 10 sekunder, 80/20 splitt, pluss 300 i mnd (de begynte på 500) for en supportavtale.

Ringer dere han her - aksel rohde heramb - 23227363, så er det han jeg har snakket med, kan sikkert si at dere fikk navnet hans fra Torstein Opperud, så blir han ekstra glad i meg, og vet hva hele greia dreier seg om mye raskere.

TorsteinO

Art Director & grunder
Vel, nå fikk jeg faktisk også endelig svar fra Martin på infogate... Avregning for februar skal visstnok komme "i løpet av dagen (litt avhengig av når regnskap godkjenner dem)".

Pengene for januar har det visstnok blitt noe kluss med...

treige-martin skrev:
Penger for januar skulle vært utbetalt den 20. Vi fikk høre av flere andre
kunder at de også savnet utbetaling, så det viste seg at ingen ting hadde
blitt utbetalt (til noen) den aktuelle datoen. Det skal imidlertid være
gjort nå.

Santo

Active Member
Hei,

Er det flere infogate kundere som ikke har fått utbetalingen for Mars enda?

Har de av dere som bruker mPay fra Infogate fått mars-utbetalingen nå? Jeg tror jeg fortsatt ikke har mottatt denne...

Og en annen ting; fungerer "Statistikk siste 30 dager" på deres cust.infogate.no? Min har ikke fungert på lenge og denne feilmeldingen kommer opp:

Server Error in '/' Application.
----------------------------------------------------
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Jeg har forøvrig gitt Infogate beskjed om dette, men virker ikke som de klarer/vil ordne det. De snakker bare om denne nye plattformen som "kommer snart"... ;)

Topp