Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utvikle meg som webutvikler...

Aas

Medlem
Jeg er 17 år og har så vidt begynt med webdesign og webutvikling generelt, dog har jeg mest holdt på med HTML og CSS som jeg tror de fleste starter med, jeg føler jeg har lært veldig mye basic nå, men når jeg skal lage en ny nettside så står jeg på en måte fast med et veldig likt design som den forrige osv fordi jeg ikke kan forskjellige teknikker, hvor burde jeg lese/se videoer osv for å kunne utvikle meg, føler på en måte at jeg har stoppet opp litt i læringen selv om jeg holder på hver dag fordi jeg synes det er veldig morsomt og givende! Takker for svar! :)
 

Aas

Medlem
Takk for forslag, jeg leter dessverre etter noe som er gratis eller litt mer rimelig enn det der, da jeg er en fattig student, men hvis det ikke finnes noe gratis som er av god nok kvalitet må jeg vurdere å spare litt og investere! ;)
 

Aas

Medlem
Learning by doing gjør jeg absolutt da jeg sitter opp til flere timer hver dag, men jeg merker kanskje ikke hvor mye jeg lærer, selv om jeg sikkert gjør det!

Jeg fant den Codecademy siden selv i går da jeg tok noen søk, den er jo helt herlig, skulle ønske de tok i bruk samme metode på andre ting enn javascript, fordi det er veldig lett å lære på den måten! :)
 
Topp