Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av host

Hm jeg bare vet at jeg nå spør om noe som sikkert er diskutert til det kjedsommelige.. Men jeg har brukt søkefunksjonen på forum uten å finne noen god tråd om hvilken host man bør legge bloggen på for å få opp hastigheten.

Det jeg har skjønt av det jeg har funnet er at one.com suger.. og det er der jeg har siden min pr i dag.

Så, hva skal jeg velge? Siden min Soon to be a Billionaire oppleves som unødvendig treig, og etter å ha optimalisert så godt jeg kan er siden fortsatt treig. One.com på sin side skylder på at WP vil ha en viss treghet, men jeg kjøper ikke den.

Spørsmål 1: Hvilken host bør jeg velge hvis jeg har ambisjoner om å øke trafikken betydelig i løpet av året?


/Soontobeabillionaire
 

Pål

Medlem
valget er vel rimelig greit etter alle postene som har vært angående temaet

om det er ok med engelsk support -> hostgator.com
om du vil ha norsk support -> solidhost.no (de har rett nok ikke servere i Norge etter det jeg husker.)
 

adiabatisk

Medlem
Jeg kjører et Wordpressnettsted med 10-15000 sidevisninger (3-5000 unike) pr. dag på Hostgator. Linken dit finner du rett over denne posten (affiliate link).

Med såpass stor trafikk snakker vi om er en relativt voksen side:) Si meg, hvilken host "pakke" kjører du den på? Webhotell, VPS eller dedikert server? Og, har du gjort noen erfaringstall med tanke på trafikk vs host miljø?

Når vurder du trafikken stor nok til å flytte i fra et webhotell og over til noe med mer saft i?
 

Tonny Kluften

Administrator
Med såpass stor trafikk snakker vi om er en relativt voksen side:) Si meg, hvilken host "pakke" kjører du den på? Webhotell, VPS eller dedikert server? Og, har du gjort noen erfaringstall med tanke på trafikk vs host miljø?

Når vurder du trafikken stor nok til å flytte i fra et webhotell og over til noe med mer saft i?

Hostgator Baby Plan. Og jeg har akkurat flyttet til VPS Level 3 nå.
 
Topp