Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av nettbutikk + POS + økonomissystem

Geir Magne

New Member
Hei

Har en fysisk butikk og nettbutikk der jeg ikke har en fullgod integrasjon mellom de ulike delene. Bruker Mamut på økonomi, Proline på PointOf Sales og MyStore på nettbutikk. Siden ConnectMyApps (MyStores samarbeidspartner på integrasjoner) ikke syncer varelager har jeg kommet ut for store problemer når nettbutikken skal vokse

Ser det er mange tråder om nesten det samme her inne men ingen som gir meg akkurat de svarene jeg trenger

Har følgende krav:

Umiddelbar sync på produkter mellom kasse og nettbutikk
Effektivt økonomissystem med regnskap og lønn
POS integrert med betalingsterminal
Endring av maler i nettbutikk
Ulike kundegrupper kan ha ulike produkt og maler
POS med støtte for strekkodeleser
Importete produkter/kunder via excel/csv
Mulighet til å bruke min egen domeneadresse

Mystore har POS system, men mangler integrasjon med betalingsterminal. Det må også til en fullintegrasjon til et økonomisystem som jeg er usikker på om eksisterer. Ser at MyStore har representanter her inne så kanskje noen av de kan svare?
Har sett på Uni, og om nettbutikken deres er bra ser det ut som et bra alternativ. Er det noen som har erfaringer med den?

Vennlig hilsen
Geir Magne
 

Geir Magne

New Member
Hei. Begge systemene du nevner ser ut til å ha mange muligheter, men er skeptisk til integrasjonen med økonomisystem i bunn. Vil gjerne ha et system der integrasjonene blir vedlikeholdt mellom systemene som en totalpakke, vil ikke bruke ekstremt mye tid på å vedlikeholde integrasjoner. Men om det finnes løsninger der alle tre aspektene er ivaretatt er jeg lutter øre:)
 

Geir Magne

New Member
Takk for svar. Har tatt kontakt med Sharespine for å se om de kan få opp en enkel integrasjon mellom Mamut og Mystore. Skal holde dere oppdatert på utviklingen
 
  • Like
Reaksjoner: EJF
Topp