Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av webhotell leverandør

Hei,

Jeg lurte på om noen som er kjent med uniweb.no :
Både på godt og vondt.

Ellers andre dere anbefaler annet enn subsys.no ?

Takk
 

ebrandt

Medlem
Jeg har brukt Domeneshop i en del år nå, har ca 50 domener registrert der - og er meget fornøyd. Bra priser, gode muligheter for å administrere domenene (mht mail, dns, oppgradering osv).

Men viktigst av alt, en kundeservice som svarer innen rimelig tid hvis det skulle være noe. Enten av teknisk eller økonomisk art.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Den tiden jeg var kunde hos subsys.no, måtte jeg i verste tilfellet vente i over 2 uker på svar fra support. Jeg prøvde og ringe, uten og oppnå kontakt. Dette på en vakttelefon, jeg var opplyst om at skulle være tilgjengelig 24 timer i døgnet. Ellers veldig dyktig på og ordne problemer når det først var mulig og oppnå kontakt.

Jeg ser subsys.no skriver på nettsidene sine, at de selv drifter alle tjenester, nettverk og servere. Dette er jeg litt i tvil om, og årsaken er ikke vanskelig.:

Hver enenste gang jeg var i kontakt med subsys.no, var det samme person hver eneste gang jeg var i kontakt med. Mistanken om at det faktisk er en (1) mann alene bak hele subsys.no, og deres tjenester ble kort sagt bare større og større, noe som helt klart ikke er godt nok med en slik mengde kunder det dreier seg om.

subsys.no er altså grei nok dersom du vil klare deg uten god support. uniweb.no har ikke jeg noen erfaringer med, men tror allikvel jeg jeg anbefale deg en tur innom solidhost.no og se på utvalget disse tilbyr.
 

Web2000

Medlem
Jeg har bare gode erfaringer med one.com.
Her snakker vi ikke om svar innen 24 timer på support slik som mange andre opererer med, men svar innen 10 sekund på live support.
 
Topp