Kjapp og trygg hosting for Wordpress

valg av webhotell og domene

nancy

Medlem
Hei,
jeg har domenet mitt og webhotell hos hostmonster, jeg er fornøyd der, men har lyst å bytte til et norskt webhotell, siden jeg ikke er så fortrolig med engelsk..

Så da lurer jeg på om dere kan hjelpe meg til rett valg..

har sett på følgende sider:

-domeneshop.no
-host1.no
-fastline.no
-solidhost.no
-webhuset.no
-web10.nu
-subsys.no
-webhost1.no

Jeg bruker domenet mitt til bloggen min. (nancy-solend.com)

Lurer også på hvilket domene som er best til en blogg (skrver på norsk) .com, .no, .net i forhold til norske lesere..
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg benytter Host1 og Subsys. Er godt fornøyd med begge to.

.no er best i forhold til norske lesere, men ønsker du ikke å videreføre det domenenavnet du allerede har?
 

nancy

Medlem
jeg er ikke helt sikker på om jeg vil det. har mye hits fra bla usa, men er det fordi jeg bruker hostgator?
 

nancy

Medlem
Hei,
jeg har domenet mitt og webhotell hos hostmonster, jeg er fornøyd der, men har lyst å bytte til et norskt webhotell, siden jeg ikke er så fortrolig med engelsk..

Så da lurer jeg på om dere kan hjelpe meg til rett valg..

har sett på følgende sider:

-domeneshop.no
-host1.no
-fastline.no
-solidhost.no
-webhuset.no
-web10.nu
-subsys.no
-webhost1.no

Jeg bruker domenet mitt til bloggen min. (nancy-solend.com)

Lurer også på hvilket domene som er best til en blogg (skrver på norsk) .com, .no, .net i forhold til norske lesere..

edit : Hostgator ikke hostmonster
 

Travellingman

Nettgrunder
Hei,
jeg har domenet mitt og webhotell hos hostmonster, jeg er fornøyd der, men har lyst å bytte til et norskt webhotell, siden jeg ikke er så fortrolig med engelsk..

Så da lurer jeg på om dere kan hjelpe meg til rett valg..

har sett på følgende sider:

-domeneshop.no
-host1.no
-fastline.no
-solidhost.no
-webhuset.no
-web10.nu
-subsys.no
-webhost1.no

Jeg bruker domenet mitt til bloggen min. (nancy-solend.com)

Lurer også på hvilket domene som er best til en blogg (skrver på norsk) .com, .no, .net i forhold til norske lesere..

Host1 har samme kontrollpanel om Hostgator i norsk språkdrakt. Dette er vel din personlige blogg som er godt innarbeidet og da er det ingen grunn til å bytte domenet. Dessuten skal du registrere .no må du ha eget firma eller organisasjon.

Dette med hits fra USA, hvordan sporer du din trafikk?
 

nancy

Medlem
Host1 har samme kontrollpanel om Hostgator i norsk språkdrakt. Dette er vel din personlige blogg som er godt innarbeidet og da er det ingen grunn til å bytte domenet. Dessuten skal du registrere .no må du ha eget firma eller organisasjon.

Dette med hits fra USA, hvordan sporer du din trafikk?


bruker count per day (innstikk)
 

Britta

stoffdronning
Jeg bruker Solidhost her i Norge - veldig fornøyd med responsetid på spørsmål og kundeservice!!!

Til privat blogging bruker jeg one.com i Danmark, helt greit, men har ikke vært inne i kontrollpanel i en evighet, siden jeg har wordpressblog gående.
 
Topp