Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av webhotell

Beergear.no

Medlem
Valgte RS II. Vi kunne kanskje klart oss med !. Og i så fall hadde de ikke vært så mye dyrere enn host1. Der tapte vi garantert noen salg pr mnd pga treghet / nede tid. Så tror ikke vi kommer særlig mye dårligere ut av det økonomisk. Jeg regner med vi har mistet en del kunder pga treghet / nede tid hos host1 det siste året. Vi kan heller ikke leve med at man ikke får tak i folk på support før "etter skoletid" og da kun på IRC. De gutta på IRC skal ha all ære for at de ordnet opp raskt, men det hjelper ikke når man risikerer å sitte å vente på at de skal komme fra skolen, eller hvor de befinner seg på dagtid. Det blir jo spennende og se om vi selger mer pga raskere sider, og bedre rank i google pga hastighet.
 

Beergear.no

Medlem
Skal på ingen måte påstå det. Men det var den følelsen jeg ofte satt med siden de stort sett ikke var mulig å få tak i før "etter skoletid" Mulig jeg har vært svært uheldig med host1, men det spiller liten rolle for meg så lenge vi har hatt masse problemer der.
 

PIP

Medlem
Jeg tok deg på ordet, og i dag flyttet vi fra Host1 til raskesider.no Jeg har aldri blitt så imponert over en host noen gang. Ikke over særlig mange andre i lignende firma heller...

Gratulerer og velkommen over på det som jeg kaller "En ny verden" :) Godt å høre at anbefalingen innfridde og at du er fornøyd. Jeg er som regel veldig forsiktig med å anbefale noe som helst, men denne gangen følte jeg at det var trygt. For min del så var det to helt forskjellige verdener, og føler at de fleste andre Hoster henger langt etter når det gjelder både, service og hastighet.
 

Mortensblogg

New Member
Frem til Januar så var jeg hos Host1, og kunne ikke si mye positivt om stabiliteten på webhotellene deres, i perioden 31 Januar 2013 til 31 Januar 2014, har jeg hatt nærmere to døgn nedetid til sammen, noe de alltid begrunner med diverse angrep av noe slag, byttet helt i slutten av januar i år til Webhotellshop, og har ikke opplevd noe nedetid overhodet, MEN jeg var så dum at jeg nylig prøvde meg en snau måned hos Host1, hvor jeg opplevde nesten syv timer nedetid, til dels grunnet at de sleit med å flytte meg over til en annen server enn det jeg ble automatisk tildelt, og grunnet angrep på serverne. Jeg ble da så frustrert, og så at de fortsatt sliter med mye nedetid og dårlige varslingsrutiner? Jeg får varsel så fort Jetpack-plugin i WordPress ikke får kontakt med sidene mine, og jeg måtte selv varsle Host1 under den siste perioden med nedetid, for de hadde tydeligvis ikke fått varsel, jeg syntes det er alarmerende når en enkel plugin under WordPress gir alarm med en gang, mens Host1 ikke syntes å ha gode systemer for å reagere på dette.
Jeg er nå tilbake hos Webhotellshop, alt fungerer fint, sidene er mye raskere enn Host1, og ingen nedetid grunnet angrep. Jeg benyttet meg av Host1 sin 30 dager pengene tilbake garanti.

Jeg har hatt webhotell hos One tidligere, før Host1, og har ett som jeg bruker til testing, selv ikke der har jeg siden 2009 opplevd så mye nedetid som hos Host1, kjenner flere som har webhoteller andre steder, som Syse, ProISP, Hostgator, og ingen av de opplever problemer i form av angrep som Host1 stadig unnskylder seg for, jeg kan overhodet ikke anbefale Host1 til noen, spesielt på webhotell, de andre tjenestene kjenner jeg ikke så godt til, men servicenivået og tiden har også falt det siste halvannet året.
 
Topp