Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av webshop-plattform

oya

New Member
Hei.

Jeg skal utvikle en webshop ut i fra et design et firma har lagd.

Før jeg fikk se designet tenkte jeg å bygge systemet på Magento. Men etter å ha lest litt om det, så skjønner jeg at det er veldig tidkrevende å lage veldig annerledes themes. Det som er greien er at både produktet og handlekurven skal være veldig sentral, og tilstedeværende på hver side (se vedlagt bilde nederst). Webshopen blir egentlig også veldig enkel, da det kun er ett produkt som skal selges (med forskjellige valg).

Jeg skal implementere betalingsløsningen til dibs og adressekortsystem fra edi-soft.

Budsjettet for jobben er minimalt, og det er derfor viktig at det er lett og tidseffektivt å bygge det.

Som dere kanskje skjønner ved å se på designet, så er det veldig begrenset hvilken funksjonalitet som behøves.

Jeg har tenkt litt på å bygge det meste fra scratch i Codeigniter, da jeg har erfaring med det. Men det vil nok fort ta noe tid.

Er det noen som kan anbefale et passende rammeverk?
JH5Gd.jpg
 

oya

New Member
Har designet på psd ja...

Blir vel rundt 15-20k totalt... Blir nok fort å legge en del timer mer i det, men tar det som personlig læring.

Noen som har erfaring med ecommerceplugin til Wordpress da?
 
jeg ville gått for magento, wordpress går bra om du ikke i fremtiden ønsker å skalere opp. min mening er at et ren nettbutikkløsning for eks. magento er det beste ettersom det er lagt for nettbutikker. om du ikke har tenkt nettbutikk delen kun skal være en bi-del..
 
Topp