Kjapp og trygg hosting for Wordpress

valg open source nettbutikk

Jeg bruker opencart på alle mine butikker, men angrer litt på valget. Out of the box er opencart helt ok, oversiktlig administrasjon og enkelt å sette opp. Men den mangler mange funksjoner som er standard på andre gratis løsninger, og jeg synes det blir for dumt å måtte betale haugevis av $ for funksjoner som egentlig burde være standard.

Det blir litt som "gratis barberhøvel" så står det med liten skrift at du får nye hver mnd til 599,-
 
Jeg bruker opencart på alle mine butikker, men angrer litt på valget. Out of the box er opencart helt ok, oversiktlig administrasjon og enkelt å sette opp. Men den mangler mange funksjoner som er standard på andre gratis løsninger, og jeg synes det blir for dumt å måtte betale haugevis av $ for funksjoner som egentlig burde være standard.

Det blir litt som "gratis barberhøvel" så står det med liten skrift at du får nye hver mnd til 599,-

Hva ville du ha valgt idag?
 
Har ikke kikket så mye etter alternativer siden jeg føler at pengene og tiden jeg har puttet inn i opencart installasjonene bare vil gå rett i dass om jeg bytter. Feks så koster det 50$ for en plugin som sender angrerettskjema med ordrebekreftelsen.
Og jeg hører at versjon 2 skal være på vei, og i følge skaperen så skal det fokuseres på å tilby alt som de andre løsningene har pluss litt til. Men det vil jo tiden vise.


Jeg brukte Zen-cart før, og synes det var helt ok. Helt til jeg skulle bytte design. Hos Zen-cart er designet og kildekoden i samme fil(er) så det var ett herk å endre design.

Men for all del, opencart er en grei løsning.
 
Sist redigert:
Topp