Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Validering, - viktig?

Knut

Medlem
Holder på å restaurer ett par sider og lurer på en sak.
Hvor viktig er det at sidene validerer med tanke på SEO?

Jeg har egentlig gitt en stor F i W3C før, men tenkte at når jeg først holder på så kunne jeg få sidene hos W3C til å lyse grønt og vakkert om det hadde noe å si i praksis.
 

picxx

Well-Known Member
Er det ikke bare code freaks som er veeeldig opptatt av dette med validering da?

Så lenge siden har bra innhold med tanke på både brukere og søkemotorer er det vel det som teller.
 

Knut

Medlem
Dette jeg har ment også, men det finnes så mange meninger om det.
For meg betyr det null niks å kunne ha en skryteknapp med reklame for W3C på egentlg. :)
 

Ole

Medlem
Jeg gir ihvertfall blaffen i å validere sidene mine. Tester dem i de mest brukte nettleserne - funker det så er det validert godt nok for meg.
Google synes tydeligvis det er greit de også, siden jeg etterhvert har et pent knippe med #1 rangeringer på søkeord :)
 

Gomlers

Member
Jeg er forsåvidt enig med dere. Valideringen har ikke tidligere hatt noe å si for meg, selv om jeg har lagt sjela mi i å validere det nyeste nettstedet. Har ikke merket noen fantastiske drømmesituasjoner fra den valideringa enda, annet at det selvfølgelig lyser grønt og vakkert som du sa Knut..

Men det skulle ikke forundre meg om ingeniørene til Google allerede ligger på forskudd med de andre, for å få med en viss % av valideringen når de lister opp i SERP's - som muligens blir synlig ved neste oppdatering.. Men jeg VET jo ikke :)
 
Topp