Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vektorisere jpg eller png

Tonny Kluften

Administrator
Jeg trenger å vektorisere dette bildet med transparent eller hvit bakgrunn:
logo2.png


Det skal blåses opp. Finnes vel fortsatt ingen programmer som klarer dette automatisk? Han som skal ha det har begrenset budsjett så jeg ser etter løsninger under 1000-lappen.
 
Sist redigert:

seher

Medlem
Si til kunde at du må vite hvem font som er brukt og gjør det på nytt.
Det bilde har for lav kvalitet for at det skal bli bra (spør du meg).

Kan lage det for deg for kr 0. Mot at det dagen jeg trenger hjelp men noe css eller noe tar du en kikk gratis.
 

hansson

Langveisfarende
Det blir vanskelig, eller umulig, å få det fint med automatisk vektorisering. Det må enten tegnes opp på nytt for hånd (høy vanskelighetsgrad) eller rekonstrueres ved hjelp av fonter som man finner. Jeg pleier jeg bare å rekonstruere hele logoen. Coca cola-fonten finnes i søkk og kav som gratis-font fra nettet (Loki Cola Font | dafont.com), og skrifter som minner om de to andre er mulig å finne. Det blir best, og blir perfekt i høy oppløsning. En auto-vektorisering vil bli ujevn i kantene.
 

Boo

Medlem
Nå skal vi ikke gå inn i detaljer :)
Desktop versjonen har litt mer innstillinger som kan/vil gi bedre resultat.
Men ja Vectormagic sliter litt med å vectorisere "tynn" tekst eller bilde i dårlig oppløsning.

Jeg brukte det for en kar som ville vectorisere flere hundre tribal tattoo designs, med gode resultater til en brøkdel av tiden.
 
Topp