Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Veldig negativt med popups for sosiale medier?

Har surfa rundt litt på random i dag, og så etter hvert at ganske mange av sidene jeg var innom brukte popups for å få folk til å like seg på Fjesboka.

Jeg misliker popups veldig, men reagerer egentlig litt annerledes når det bare er snakk om Facebook og ikke noen som skal selge meg et eller annet shait jeg ikke trenger.

Er det noen her som kan dele erfaringer når det gjelder veksten av Face-siden etter at en popup ble satt opp på sida OG som samtidig har noen spennende statistikk på om dette virket veldig negativt på trafikken på nettsida?
 

soulmate

Medlem
Deler samme synspunkt som deg når det gjelder pop-ups, men hvis det er snakk om en popup som blir trigget en gang og vil at du skal like Facebook-siden overlever jeg i alle fall hvis det er så enkelt som å trygge avbryt/fjerne pop-upen.
 

soulmate

Medlem
Hvis det er snakk om lightbox er jeg enig, men om det faktisk er en "gammeldags" popup (nytt vindu) synes jeg ikke det er ok...

Ja, det er jeg helt enig i.

Uansett er det mange som blokkerer tradisjonelle popups via extensions i Chrome for eksempel, inkludert meg. Men for eksempel en modal eller lightbox er helt greit.
 
Topp