Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verdivurdering av tjenester

MrOlsen

Medlem
Hei....

Har ikke lagt helt fra meg tanken, å lage en side som gir billig webdesign.

Har kommet så langt at jeg har kontakter. Men, jeg trenger hjelp til å verdi sette hans tjenester.
Etter prinsippet : Verdi=den pris som kunden er villig til å betale for tjenesten.
Har en liste over utført arbeid. Snilt hvis noen av dere som er dyktig kan komme med deres mening....
Send meg en PM og jeg gir dere ovesikten tidligere utført arbeid.
 

MrOlsen

Medlem
Vedsettelse av andel er problemet.

Problemet er at jeg ikke har peilling på hvor dyktig han er.
For meg så ser det bra ut. . .Derfor lurer jeg på hva en Norsk webdesigner hadde tatt for et slikt oppdrag (ca). En prises etter dyktighet. Jeg lurer på hvor mye jeg kan ta for han i timen. Dette vil være veilledende pris.
 

sKrud

Meget sliten student
Kan gi deg en kjap tilbakemelding,... Tror han bruker templates på det meste han gjør...men er mulig at han ikke gjør det, så bare litt sånn ut..

Men han er vell en helt kurrant webdesigner om han har laget de sidene du sendte meg, men ikke veeldig kretiv og lite "up to date". .

Men dette er jo ofte en gjenganger blant de webdesignerne som er så billig som dette...
 

MrOlsen

Medlem
Takker for tilbakemeldinger

En stor takk til dere som har sendt meg melding her på forumet og på PM. Dere har gitt meg et bedre bilde av kvalitetne på arbeidet:)All ære til dere:)
 
Topp