Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verdun Group vil ha slettet brysom kritikk

hansson

Langveisfarende
Huff og huff. Der ser du, de lyger uten hemninger.

Utgiftene til NUF-et kan ikke tas inn i regnskapet verken i et ENK eller et AS. Domenet og gjenstander av varig verdi kan tas inn som tinginnskudd i AS-et, men det er neppe verdt å stresse med det hvis det ikke dreier seg om verdier som er på 30 k eller mer. Det koster mer enn det smaker, du må ha revisorbistand for å få gjort et tinginnskudd. Det enkleste er å selge utstyret/domenet til det nye selskapet når sistnevnte er registrert.
 

CashList

Medlem
Så hvordan går det med herr Hansson, Verdun og advokatfirmaet?
Håper virkelig de ikke kom noen vei!

Så på hjemmesiden til Verdun og slo opp telefonnummeret på 1881. "Nummer brukt i forbindelse med markedsundersøkelser og telefonsalg-"
Når de ikke en gang står oppført med navn blir mistanken stor med en gang.
 

U4IC

New Member
først svar til en tidligere post. Ja for og dekke over tidligere løgner, og garantier kjørte de en sleip en om påståtte revisorer osv.

Update i min sak er at jeg nå sist uke fikk tilbake 4.5 kr. jeg opprettet Nufet 14.10.2011 et par dager etter denne datoen i år, fikk jeg pengene på konto.. jeg betalte også inn 100£ som egenkapital i nufet, lurer på om de også har brukt disse pengene

Hva som skjer med NUFet nå vet jeg ikke..jeg er jo eier så kan panlegis slette selskapet uten og ha min tilatelse? jeg har ikke fått noe info om at dette skal slettes,eller at de trenger penger av meg. DVS jeg fikk en tlf av en som skulle snakke med den som driftet balls of norway,etter 10 sekunder med random snakk sa jeg ok, nå har jeg hørt nok, send mail tim mg om detta er noe eg faktisk bryr meg om, vist ikkje så har eg faktisk bedre ting og gjør på en å snakka me deg. Han starter da setningen med nai det kan du ikke gjøre, dette er viktig... før jeg avbryter med, OK då får du senda det te mailen du fekk så snakkes me siden.

5 min etter dette fikk jeg en sms fra min mor. Det var en senske som hadde ringt min mor og sagt han måtte snakke med meg angående bedriften min- Det var veldig viktig og de skulle hjelpe meg på veien videre, han hadde sagt noe om et sammarbeid, men hun forsto ikke helt hva han snakket om. moren mn ble da bekymret om dette muligens kunne være noen torpedoer og at jeg hadde høy gjeld, så hun gav han til slutt nummeret(svensken sier nok det som skal til for og fikse dette)
At hun velger og gi ut nummer selv etter et slikt resonement var litt rart, enda merkligere var det jo at tlf kom dagen etter jeg sa til panlegis at jeg ikke skulle ha noe NUF videre.( jeg sendte også mail til panlegis og kjeftet over at de gav nummeret mitt videre til andre NUF avdelinger, panlegis nektet da for at de hadde noe kjennskap til tlf, men at mange drev med salg av NUF.


I et svar på en av mine trussel mailer sa hun at jeg kunne ikke få tilbake 5k av dem og i tillegg forsette og ha et nu, det måtte jo jeg også sjønne...
Jeg har nå skrevet så mange mailer med dem så jeg er litt usikker på hva jeg har sagt in the heat of the moment, men i en av mine siste mail, før jeg nå fikk pengene informerte jeg Panlegis om at vi hadde en avtal om at jeg hadde fått en AS garanti hos dem. Om deres løgner om påståtte revisorer eller annet tull medførte at de nå fikk ekstra årsavgift for BON.ltd ble de selfølgelig nødt til og betale dette selv. Jeg har trossalt betalt 5k for en tjeneste de endå ikke hadde utført.

Jeg har nå fått tilbake noen av pengene de svindlet av meg. jeg mangler forsatt 500 i tilllegg til brreg utgiftene. Argumentasjonen min var først dere lyger, dere prøver svindle folk. for så og bli, jeg kan nå bevise at dere har løyet til meg, i et forsøk på og svindle meg videre? Det endte med 3 siste sjangse mail (nå er det egentlig for seint for dere og fikse dette, en anmeldelse er nå på vei) jeg var nedom politi 2 gange uten og anmelde dem(laaang kø, og når en faktisk kommer frem må en vente enda lengre på og få snakket med rett person) poenget mitt her er at det skjedde ingenting før jeg var villig til og anmelde dem. Jeg tørte ikke anmelde eller i det hele tatt true med dette på en troverdig måte, før jeg selv kunne gå god for at om jeg nå anmeldte dem så ville jeg vinne i retten.

Angående panlegis har jeg nå fått noe penger, men ikke den tjenesten jeg betalte dem 5kr for og utføre for 1 år siden. Jeg er ikke happy, og dette føles på ingen måte som en seier.
Dealen jeg nå sån halveis fikk med panlegis var at de skulle gi meg pengene til bake, i tillegg til at de skulle utføre den tjenesten som AS garantien gjikk på.. min kontakt person har nå fraskrevet seg ansvaret og påstår at hu har sendt meg mailer fra finance@panlegis.com

Nå tror jeg snart nok er nok sophie, det må da vær mange som føler seg grundig forbgått eller svindlet av panlegis. Ikke sitt inne med disse vansklige følelsene selv,panlegis vet råd. Send gjerne en mail til Sophie.Dillner hos panlegis og informere henne om dette, jeg har det personlige jobb nummeret hennes også, så la oss se hva som skjer. Det er jo veldig greit og har et nummer der det faktisk går an og få tak i noen direkte.
 

U4IC

New Member
Jøss, det gikk jo fort :p

Jeg fikk nå tlf nå tilbake alle penger jeg har lagt ut for nufet + brreg avgiften. Jeg sa meg vel forsovit enig i og begrave stridsøksen, så this is me chicken out!
 

U4IC

New Member
hum...jeg lovet vel nesten og fjærne navnet henes også:/ kan admin hjelpe meg med dette? ty
 
Topp