Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verktøy for å samle epostadresser og lage epostliste/nyhetsbrev

Hans Petter

New Member
Har en blogg som er av wordpressplattformen og installert på eget webhotell. Jeg ønsker å lage en e-post liste hvor folk kan skrive seg på og motta nyhetsbrev. Jeg vet det finnes noen plugins til wordpress som kan brukes, men har og hørt om andre eksterne løsninger, som vistnok skal være bra. Noen som har noen leverandører av sånne epostlistetjenester å anbefale? er det slike tjenester som kalles Auto Respons?
 

Ståle

Medlem
Jeg bruker aweber til å håndtere mine lister, og de er blandt de beste på markedet. (aff link i signaturen min)

Man får tjenester som lar deg sende ut nyhetsbrev, og man får tjenester som lar deg sende ut nyhetsbrev, + auto response. Dvs at man kan legge opp en rekke med eposter som blir sendt med valgfritt mellomrom til den som skriver seg opp på listen.

fks. en skriver seg opp på listen, og du har laget 2 autoresponse meldinger. Den ene sendes med en gang personen verifiserer e-posten sin, og den andre blir sendt et par dager senere.
 

picxx

Well-Known Member
Aweber har også en masse andre kule funksjoner, som f.eks. å automatisk sende ut nyhetsbrev til rss subscribere etter X antall innlegg i bloggen din, en drøss med maler å velge fra, opt-in importering av gamle e-post lister, som ståle nevner kan man sette opp automatisk utsendelse, eller, man kan sette opp egne utsendelser (utenom automatiske), uverifiserte eposter blir automatisk slettet etter 30 dager + masse mer.

Om du ser etter et script, kan du sjekke ut pommo.org (som er gratis open source).
 

Hans Petter

New Member
Takk for svar :)

Har vært å sett på nettsiden til Aweber. Ser at en betaler etter antall mottakere. Kan en ha flere nettsider på aweber, slik at antall motakere blir summert fra disse sidene totalt?
 

Hans Petter

New Member
Er det noen som eventuelt vet om noen billigere gode alternativer? Finnes det noen som leverer gratis mailingliste (ikke script)? Regner med at det kan være bra å betale litt for denne tjenesten, da en mailingliste kan bli relativt verdifull for en nettside :)
 
Topp