Kjapp og trygg hosting for Wordpress

VGTV sender live fra Bloggcamp 2010

webpiken

Medlem
Fra klokken 11:00 sender VGTV live fra Bloggcamp 2010 i Kristiansand.

DIREKTE: Se Bloggcamp direkte fra Kristiansand fra fredag kl 2100 - Siste - VGTV

Dagens program ser slik ut:

11:00 – Cecilie Staude – Blogg, ditt personlige varemerke (foredrag)
11:30 – Kristin Oudmayer – Fra blogginnlegg til bok (foredrag)
12:00 – Simon Sund – Hvordan er bloggmarkedet i Sverige? (foredrag)
12:30 – Arnt Eriksen – Hvordan er bloggmarkedet i USA? (foredrag)
13:00 – Workshops (Blogg som jobb, Hvordan få mer trafikk på bloggen din av Metronet, Hvordan lage wordpress maler og smarte bilde- og retusjeringstips til bloggen din)
16:00 – Menneskene i bloggkulissene (spørretime)

Mer informasjon om hvert enkelt innslag: Program – 2010 « Bloggcamp
 

webpiken

Medlem
Og her er dagens program:

12:00 – Martin Bekkelund – opphavsrett på internett (foredrag)
12:30 – Even Sandvold Roland – Forbrukermakt (foredrag)
13:00 – Steinar Olsen – Trenger en bedrift blogg, facebook og twitter? (foredrag)
13:30 – Thomas Moen – Bloggåret 2009
 

Kassimaja

Geocacher
Er det bare meg eller ser det ut som om bloggcamp sine fordrag blir fulgt av 20-30 personer. Er det ikke flere som er der?
 

zapotek

Medlem
Blir disse lagt ut som filmklipp i etterkant? Sikkert flere enn meg som ikke gidder å se det live.
 

picxx

Well-Known Member
hadde sikkert vaert kjekt med et sammendrag, men det er ikke sagt blogg.no tar seg tid til aa sette sammen noe slikt?
...tross i at de har leid inn en mann til aa ta seg av det....
 

Msites Ltd

Livsnyter
Er det bare meg eller ser det ut som om bloggcamp sine fordrag blir fulgt av 20-30 personer. Er det ikke flere som er der?

Det er ikke bare deg..... for hvis du leser Thomas Moen sin bloggpost, Bloggcamp 2010 – Thomas Moen, så sier han jo selv at det ikke var mer enn drøye 30 som faktisk deltok på selve opplegget.

For meg virker det som det er gjort for dårlig forarbeide og kommunikasjon/markedsføring av campen.
Organiseringen sviktet, og igjen var det noen som ikke hadde fått med seg grunnideen til selveste bloggcampen.... ref. klageren her: June Holm Sundet -
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg spurte Thomas Moen for en stund siden om foredragene skulle legges ut på nett etter festivalen, og det bekreftet han at de skulle gjøre. De har sikkert ikke rukket det ennå, men han skulle gi meg en heads'up når klippene lå ute.
 
Topp