Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vi tilbyr dropshipping fra Norge

neXon

Medlem
Beklager sent svar. Er ikke så ofte inne å sjekker her.
Send epost til post [at] froggy.no for raskere respons :)

Tonny Kluften:
Ja, dette skal være mulig. Men det forutsetter at du har kredittkonto

Maggern:
Du kan lese mer her: Forhandler
Meld deg gjerne på vår nyhetsbrev her: Investorgruppen

Det kommer snart ut et nytt nyhetsbrev med oppdatering, nye varer osv
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Ønsker info

Går mye i solbriller, gadgets, morosaker, slips, sløyfer, mansjettknapper, skjønnhetsprodukter...listen er lang :)

Hei! Kunne tenke mer å høre med om dette. Kan du sende meg info?
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hvordan gikk det med dette prosjektet? Er det oppe og går? Prisene er jo skyhøye, hvordan kan det bli noe salg i det hele tatt av dette? Bare spør av ren profesjonell interresse.
 

Curtis

New Member
Hvordan gikk det med dette prosjektet? Er det oppe og går? Prisene er jo skyhøye, hvordan kan det bli noe salg i det hele tatt av dette? Bare spør av ren profesjonell interresse.

Ja, jeg fant denne post fra Google, og bemerker også at prisene er skyhøye.. Noen erfaring med froggy.no..?
 

Selger

New Member
Dropshipping

Vil du drive nettsalg uten eget lager?
Jobber med å utvikle et dropshipping system der varene blir sendt fra vårt lager i Volda.
Vi driver flere nettbutikker med felles lager, og flere hundre spennende produkter.

Er noe slikt av interesse? Send meg en PM :)
Kun et begrenset antall personer/firma vil få tilgang nå i starten.

Hva er dropshipping? Slik fungerer det:
1) Du får en fast lav pris på våre varer.
2) Du velger selv utsalgspris på varen og selger den i egen nettbutikk, finn, qxl osv.
3) Du gir oss beskjed, og vi sender varen direkte til kunden din.
4) Vi sender deg faktura for varene og porto hver 14 dag.

Fordeler:
- Du slipper å sitte på noe lager selv.
- Du sparer tid på pakking og levering.
- Kunden din vil ikke merke noe forskjell
- Du bestemmer hvor mye varen skal koste.
- Vi kan legge ved reklame fra deg
- Rask levering. Varen blir sendt fra Volda i Møre og Romsdal
- Ingen faste kostnader
- Du kan drive nettsalg i Norge fra utlandet

Hei.

Jeg ønsker å vite mer om hvilke produkter du har å tilby. Er igang med å lage nettbutikk, men trenger varer å selge.

mvh
Selger
 
Grundtanken är ju kanon, priserna är på tok för höga för att detta ska bli något. Jag har själv tänkt köpa in lite småsaker och utöka varuutbudet. Inte aktuellt med denna aktör om inte priserna sänks med 90-95%..
 
Jeg har også sett på froggy, men jeg vet ikke om det er bryet verdt ut fra prisene de selger ut til kundene for hvertfall. Hva med dropship-prisene? er det noen som har sett dem? Er de like spinnville?

Skal sette opp en nettbutikk, og kunne tenke meg noen produkter som "fyll" før jeg får bygget opp lageret.. men har ikke forfulgt tanken ut fra prisene på siden.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg har også sett på froggy, men jeg vet ikke om det er bryet verdt ut fra prisene de selger ut til kundene for hvertfall. Hva med dropship-prisene? er det noen som har sett dem? Er de like spinnville?

Skal sette opp en nettbutikk, og kunne tenke meg noen produkter som "fyll" før jeg får bygget opp lageret.. men har ikke forfulgt tanken ut fra prisene på siden.

Vi tilbyr også dropshipping for utvalgte forhandlere i vår gadgets-butikk. Send meg gjerne en PM for mer info. Prisene er ikke spinnville hos oss ;-)
 

Elena Rise

New Member
Hva slags varer er dette snakk om?
Vil du drive nettsalg uten eget lager?
Jobber med å utvikle et dropshipping system der varene blir sendt fra vårt lager i Volda.
Vi driver flere nettbutikker med felles lager, og flere hundre spennende produkter.

Er noe slikt av interesse? Send meg en PM :)
Kun et begrenset antall personer/firma vil få tilgang nå i starten.

Hva er dropshipping? Slik fungerer det:
1) Du får en fast lav pris på våre varer.
2) Du velger selv utsalgspris på varen og selger den i egen nettbutikk, finn, qxl osv.
3) Du gir oss beskjed, og vi sender varen direkte til kunden din.
4) Vi sender deg faktura for varene og porto hver 14 dag.

Fordeler:
- Du slipper å sitte på noe lager selv.
- Du sparer tid på pakking og levering.
- Kunden din vil ikke merke noe forskjell
- Du bestemmer hvor mye varen skal koste.
- Vi kan legge ved reklame fra deg
- Rask levering. Varen blir sendt fra Volda i Møre og Romsdal
- Ingen faste kostnader
- Du kan drive nettsalg i Norge fra utlandet
Jeg er interessert. Kan du sende mer informasjon?
 
Topp