Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vil du jobbe for Pokerverden?

HenrikLOD

New Member
Vil du jobbe for Pokerverden.com?
Vi fra Pokerverden.com har et "team" som jobber for pokerverden.com

Vi er stadig på utkikk etter flere team medlemmer
som vil arbeide for pokerverden.com

Ting vi ønsker at du skal gjøre:
-Skrive poker nyheter
-Skrive poker strategi
-Moderatorer
-Marketing/advertising For Pokerverden.com

Vårt mål er å gi våre medlemmer de beste bonuser, rakeback og freerolls
Til dette trenger vi dyktige "team" medlemmer som jobber for oss, slik skal vi få pokerverden.com til et bedre sted

Hver oppmerksom på at vi ikke betaler våre moderatorer, fordi våre inntekter går til freerolls osv..

Send en seriøs søknad til admin@pokerverden.com
 

dennison

Medlem
Gi bort gratis arbeidskraft? ...hvorfor skulle noen gjøre det for at du skal tjene penger? ..tviler på at noen her inne gidder værtfall, da jeg regner med de fleste har litt iq.
 

picxx

Well-Known Member
Vær nå ikke for snart ute med å annta at dette er gratis arbeide.
Det står at de ikke betaler sine moderatorer. Dette betyr vel da at artikkelskriverne og markedsføring/annonseselgerne VIL bli betalt.

Om det er jeg som tar feil her er jeg isåfall enig med de to overstående innlegg, og annonsen burde vel isåfall heller ikke ligge i "Jobbutlysnings" kategorien.
 
De betaler ikke moderatorer fordi 'inntekter går til freerolls' og lignende. Ser noen virkelig for seg at de betaler de som skriver artikler og lignende da? Ligger jo i setningen at de ikke betaler "lønn" fordi inntektene går til brukerne :p
 

picxx

Well-Known Member
Ser noen virkelig for seg <sic..>

Man trenger ikke "se for seg" noe som helst. Om man ønsker flere opplysninger kan man kontakte TS på mailadressen som er oppgitt i åpningsinnlegget.
 

HenrikLOD

New Member
Pokerverden

Ser at dere har en del spørsmål...

1. Det stemmer at vi ikke betaler våre moderatorer per dags dato.

DETTE BETALER VI FOR:
Ting vi ønsker at du skal gjøre:
-Skrive poker nyheter
-Skrive poker strategi
-Marketing/advertising For Pokerverden.com

lønn etter avtale... Kontakt overnevnte e-post for mer info

Litt mer info :

Pokerverden er et Poker community
Vi har 2 "versioner" av siden, dvs Norsk del og en Engelsk del ( hvor vi satser mest på vår engelske del)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp