Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vil du kjøre konkurranse med premie på din blogg/nettside?

ChrisE

Medlem
Jeg åpnet en nettbutikk med forskjellige klokker fra et merke jeg har fått rettighetene til i Norge. Det er relativt billige klokker, med god kvalitet og flott utseende. Det har seg slik at jeg også har fått rettighetene til et annet klokkemerke, men kommer ikke til å lansere dette før påsketider. Jeg har forskjellige modeller liggende fra dette andre merket, som jeg gjerne kan bruke til promotering. De ser veldig bra ut.
Jeg lurer derfor på om det er noen som er interessert å kjøre i gang en konkurranse på sin blogg/nettside der de har mulighet å dele ut en klokke til vinneren. Tilbake får jeg link og litt omtale på nettsiden/bloggen. Jeg ser hovedsaklig ut etter blogger/nettsider som har en del faste lesere mellom 16-30 år. Utsalgspris på klokkene varierer mellom 699-899 kroner.

Ta kontakt for mer informasjon. Om du har innspill eller forslag til andre samarbeidsmetoder, så ta gjerne kontakt.
 
Sist redigert:

Nerden

Medlem
Lag en konkurranse på siden din og legg den inn på konkurransenett.no selv, f.eks bli medlem i facebook gruppen/nyhetsbrev etc.
 

ChrisE

Medlem
Flere har tatt kontakt, så det er positivt .Jeg har allerede noe gående med et par bloggere.

Konkurransenett virker utrolig interessant. Er det noen som har prøvd det?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp