Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vilkår ved kjøp av reklameplass

malta

Medlem
Jeg begynner etter hvert å bli kontaktet av flere som ønsker å kjøpe reklameplass på min nettside, men har inntil nå ikke brydd meg særlig om det.

Nå ønsker jeg derimot å tilby dette.

Jeg kunne tenke meg et oppsett hvor faktura og vilkår er på samme A4-side. Vilkårene må inneholde informasjon on statistikk, dekning, type banner/tekst med hyperlenke, ingen garanti for salg osv osv...

Er det noen her som har noe slikt klart og kan dele dette med meg?

På forhånd takk.

Jon.
 

metallian

Medlem
Jeg har gjort det slik at vi avtaler vilkår på mail-disse lagrer jeg i mappe f.eks "annonsering webforumet 2012" og så sender jeg faktura på beløpet uten annen spesiifikasjon enn f.eks "annonsering mai-september webforumet"
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det viktigste er å ta med hva kunden betaler for og at du aldri lover noe muntlig som kan låse deg.

Litt usikker på om du kanskje blander salgsvilkår og innhold i en kontrakt her... Statistikk etc er ikke vanlig å ha i salgsvilkår.

Dette er informasjon som er variabel.

Selger du en plass til fastpris kan det være greit å ta med hvor mange visninger du garanterer i en salgskontrakt. Da slipper du diskusjoner i ettertid.

Selger du på CPM - er jo saken enkel. Ta gjerne med under/overlevering i forhold til avtalt kjøp. Om dette faktureres eller ei.

Lykke til med salget!
 
Topp