Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vinner av fotball EM er...

zapotek

Medlem
For de som e rinteressert:
Kampoppsett EM 2012

Metallian, sleng på hvilken kanal som sender de ulike kampene.

Jeg surfet faktisk innom sidene dine når jeg letet etter kampoppsett til henge på kjøleskapet igår. Endte opp med å skrive ut fra en annen side da tv-kanalene manglet. Tror du har større sjanse for at folk bokmerker eller deler artikkelen din under EM om du også gjør det.
 

metallian

Medlem
Metallian, sleng på hvilken kanal som sender de ulike kampene.

Jeg surfet faktisk innom sidene dine når jeg letet etter kampoppsett til henge på kjøleskapet igår. Endte opp med å skrive ut fra en annen side da tv-kanalene manglet. Tror du har større sjanse for at folk bokmerker eller deler artikkelen din under EM om du også gjør det.

Jeg har en annen post på det men du har helt rett, det må jeg selvsagt gjøre-takker for tips :)
 

CB-Web

Medlem
Da ble det 1-1 i første kamp :) Noen som så åpningen? Tippet helt feil resultat hehe.. Dere kan fortsatt være med på tippeligaen :)

Ha en fin kveld videre, nå venter jeg på neste kamp!
 

MobyDick

New Member
2,45 på nederland vinne med 2 mot danmark i kveld. løp å kjøp!
tror nederland tar hele greia. lysår foran alle andre offensivt. spania mangler en spiss...
 

Tony J

Alle skal få
Danmark vil forsvare seg bra. Tipper 1-0 eller 2-1 til Nederland :) Jeg tipper samtidig at Portugal slår Tyskland, selv om Tyskland har en grei historie. 2-1 til Portugal :D
 

CB-Web

Medlem
Nederland vinner i dag 3-1 tror jeg :) Kjøpt meg Spania drakta og venter på kampen i morgen mot Italia :D

Ingen som er intr i tippeliga i em altså? Predict Euro2012 for de som ikke har sett den enda, hvem er den beste fra wf ;)
 

MobyDick

New Member
kan ikke se hvordan nederland kan unngå å vinne denne solid. van persie, huntelaar, affelay, van der vaart osv kommer til å herje med det danske forsvaret. kjær og agger er ikke bedre enn et middels stopperpar i premier league. de jong renser opp på midten :) 4-1 nederland.
 

CB-Web

Medlem
Forsvaret til danmark var bra gjennom hele kampen, og Nedrland sløste sjanser, derfor vant Danmark i dag.. Van persie hadde mange sjanser, men bommet veldig i dag synes jeg.. 30 min til neste kamp håhå! Har 2-2 der også ;) Schweinsteiger mot Ronaldo ;)
 

Erlend

Medlem
Noen som skal livebette på Tyskland Portugal? Vurderer å satse noen hundrelapper, ble for sen til å tippe før kampen begynte :p 20:45 den begynner ja?
 
Topp