Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Virtuemart

Kassimaja

Geocacher
Hallo

Jeg har en nettbutikk som kjører Joomla 1.0 og Virtuemart. Holder på å bygge den første nettbutikken min med Joomla 1.5 og Virtuemart, men har støtt på et problem. Instaleringen av Virtuemart gikk greit, men ingen av modulene har blitt instalert. Er dette noe nytt at de ikke følger med? Hvor kan jeg få tak i dem?

Håper noen her skjønner hva jeg babbler om og tar seg bryet med å hjelpe...
 

Ole

Medlem
Kan du ikke laste ned den komplette Joomla+Virtuemart-pakken, så får du installert alt i en omgang?
(Vet det ikke er svar på spørsmålet ditt, men det er kanskje et bedre alternativ?)
 

Kassimaja

Geocacher
Instaleringen av Joomla, Virtuemart og språkpakkene er jeg ferdig med, men modulene som du bruker på forsiden av nettsiden mangler. Tror de heter mod_virtuemart_ettellerannet. Handlekurv og søk er to av mange moduler jeg bruker i dag, men som jeg ikke finner på den nye instaleringen.
 

Kassimaja

Geocacher
Tusen takk! Jeg fant ut av den nå. De lå i komprimerte mapper når jeg unzippet hovedmappen. Tror jeg lærer en del av å "træle" på egenhånd...
 

Kassimaja

Geocacher
Har testinstalasjon som jeg bruker, men det er fryktelig irriterende når du får til ting er som du ikke klarer på den andre siden...
 
Topp