Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vise tvprogrammet på nettsiden?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg var veldig usikker på hvilken forumkategori dette her egentlig skulle komme i. Flytte den om den er feil. :)

Jeg leter etter en løsning for og vise rett og slett hva som kommer på valgte tvkanaler i løpet av dagen. Tvprogrammet altså, for norske analer. Et eksempel kan jo være det vi finner nederst på adressa.no, og også på Dagbladet.no - forsiden.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Send en epost til de kanalene du vil ha program for, og spør etter RSS/XML til kanalene.

evt høre med tvguiden.tk om du kan bruke deres: tvguiden.tk og trykk på RSS
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Takk skal du ha Helge. Steike så mye gode greier du kommer med i forumet for tiden da. :)

Tenker jeg tar kontakt med tvguiden.dk og hører med dem jeg. Det verste som kan skje er jo at de får mer trafikk. Og ta kontakt med hver eneste kanal syns jeg blir for mye arbeid. Vet du noe om hvor lenge tvguiden.tk har vært her i live?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hehe, jeg er Pro-Google-Searcher:p

Siden har hvertfall vært opp siden desember 2007 (Da ble det lagt inn en link på kudos om at siden var oppe) ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, takk. Da vet jeg at den sikkert ikke går ned med det første da.

Neida, det er ikke så mye arbeide og sende ut til alle kanaler, men det er mer arbeide og sende ut til alle kanaler fremfor en nettside som har det jeg trenger klart for bruk.

Hva som går på TV vet jeg ikke. Jeg ser aldri på tv jeg. :)
 
Topp