Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vise videoer på denne måten......

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Først av alt, beklager jeg en utrolig misvisende tittel, men aner ikke hva jeg skal kalle dette greiene her... :)

Jeg sitter på en Wordpressblogg som stort sett inneholder ingenting annet enn utrolig mange videoer fra Youtube. Den inneholder vel faktisk en video fra Youtube i 100% av alle poster som er skrevet!
Nå ligger det totalt 83 poster, som hver inneholder 1 video fra Youtube. På en måte er jeg drittlei av å linke til ett av Google's nettsteder i hver eneste post, og det gjør meg ikke noe som helst å hoste disse filmene selv.

Derfor lurer jeg på om noen her inne, vet om en plugin som gjør at jeg kan vise videoene på denne måten:

Jeg aner ikke hvordan jeg kan forklare faktisk... Om du tar en titt her vil du se hva jeg mener. Når du klikker på disse bildene, skal dem etter rett åpne seg slik jeg vil åpne en video.

Vet dere om noen plugin som kan gjøre dette?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det finnes jo programmer for å lagre flash-filer på harddisken, hvis du vil laste ned Youtube filmene og så hoste de selv. En plug-in vil ikke gjøre dette for deg tror jeg, så jeg ville gått for å laste ned filmene - da kan du jo leke med visningen av dem så mye du vil.

Gjør et google-søk på flash-lagringsprogrammer så finner du hundrevis.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det finnes jo programmer for å lagre flash-filer på harddisken, hvis du vil laste ned Youtube filmene og så hoste de selv. En plug-in vil ikke gjøre dette for deg tror jeg, så jeg ville gått for å laste ned filmene - da kan du jo leke med visningen av dem så mye du vil.

Gjør et google-søk på flash-lagringsprogrammer så finner du hundrevis.

Jepp. Det var akkurat denne biten med å laste ned filmene, og hoste dem selv jeg hadde tenkt på. Jeg forklarte meg veldig dårlig over, og var ikke sikker på hvordan jeg faktisk skulle forklare meg bedre.

Problemet mitt var det at bloggpostene er 468px bred, mens jeg ville vise videoene med ca 700px bredde og ca 400px høyde. Jeg var usikker på åssen jeg skulle få det til, men bestemte meg nå for å benytte en GENIAL plugin, som åpner videoene med Shadowbox! Dette er første plugin med Shadowbox jeg har brukt som faktisk fungerer 110%.

Beklager dårlig forklaring øvert, men har altså funnet en perfekt løsning nå :)
 
Topp