Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Visma Avendo Eaccounting

ellaro

Medlem
Hei,

Jeg har brukt forumet en liten stund som inspirasjon og for å lese meg opp! Utrolig flott forum for oss som er i en oppstartsfase.

Jeg har fakturaløsning som heter Visma Avendo Eaccounting, men jeg ser nå at det er en del begrensninger opp mot det å få ordre fra nettbutikker automatisk inn der.

Har sett litt på Visma Webshop som har denne muligheten, men synes det er en del begrensninger på den i forhold til betalingsløsninger, Paypal osv.

Er det noen som vet om det er noen ferdige Webshop løsninger som har en plugin eller lignende for å samarbeide med VA Eaccounting?

Har ikke all verdens av teknisk innsikt i dette med open source nettbutikker, men er det kanskje noen av dem som klarer dette?

Setter pris på tilbakemeldinger!

Igjen tusen takk for et flott forum :)

ellaro
 

Smbinfo

Medlem
Nettubutikk mot øk system

Vet ikke med Visma, men UniMicro har en åpen sync som går via web services (xml).

Via denne du styre store deler av nettbutikken fra selve økonomisystemet.

Får du ny vare, legger du inn pris, evt kunderabatter, varegruppe(under hvilken meny) beskrivelse, teaser, bilder etc og synker det med nettbutikken.

Ordrer kommer ned, med info om evt forhåndsbetaling.

Kunder synkes, dubletter sjekkes etc.

Lagerstatus synkes opp på butikk, om ønskelig.

Open Source løsninger av nettbutikker som er integrert, er kun Magento tror jeg. Ellers er det fritt fram å spørre om APIet/veiledningen for integreringen via webservices.
 

ellaro

Medlem
Vet ikke med Visma, men UniMicro har en åpen sync som går via web services (xml).

Via denne du styre store deler av nettbutikken fra selve økonomisystemet.

Får du ny vare, legger du inn pris, evt kunderabatter, varegruppe(under hvilken meny) beskrivelse, teaser, bilder etc og synker det med nettbutikken.

Ordrer kommer ned, med info om evt forhåndsbetaling.

Kunder synkes, dubletter sjekkes etc.

Lagerstatus synkes opp på butikk, om ønskelig.

Open Source løsninger av nettbutikker som er integrert, er kun Magento tror jeg. Ellers er det fritt fram å spørre om APIet/veiledningen for integreringen via webservices.

Takker for svar !
Har sett på Magento og det er nok det jeg går for, er det noen andre som vet om det går ann å integrere den med Visma Avendo Eaccounting?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Visma Avendo har ikke støtte for integrasjoner mot tredjepartssystemer. Meg bekjent finnes det kun en to måter å få ordrer inn i Visma Avendo

1. Registrere dem manuelt
2. Importere .CSV filer som blir generert av din nettbutikk i det format som kreves av Visma Avendo.
 

ellaro

Medlem
Visma Avendo har ikke støtte for integrasjoner mot tredjepartssystemer. Meg bekjent finnes det kun en to måter å få ordrer inn i Visma Avendo

1. Registrere dem manuelt
2. Importere .CSV filer som blir generert av din nettbutikk i det format som kreves av Visma Avendo.

Takk for svar Yngve,

Skjønner at Visma Avendo Eaccounting har en del begrensninger. Kan du svare meg på om jeg kommer i klinsj med bokføringsloven dersom man registrerer ordrer manuelt eller importerer dem ? Dette er stuereint?

Ellaro
 
Topp