Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vistaprint sin nettbutikk løsning.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har klart å komme meg gjennom uten å bestille noe ekstra dilldall bortsett fra knalltilbudet. Nesten like vanskelig som hos Ryanair.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tja, når man spør ullent, får man tvetydige svar. Jeg svarte bare på spørsmålet om jeg hadde erfaringer med Vistaprints nettbutikkløsning, noe et kjøp vel innebærer :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg er temmelig sikker at Vistaprints nettbutikkløsning er skreddersydd og ikke noe hyllevare. Ikke at det ville gjort mye forskjell: hadde en standard nettbutikkløsning hatt disse muligheter ville det vel tatt like lang tid å konfigurere alle tilbud, rabatter, tillegg og what-not.
Jeg pleier å være imponert over dette hver gang jeg besøker de. Men jeg er enda mer imponert over rune69 :)
 

Steve Cash

Medlem
Men jeg er enda mer imponert over rune69 :)
Hva er det du er imponert over, Pong? Dette?
Har klart å komme meg gjennom uten å bestille noe ekstra dilldall bortsett fra knalltilbudet. Nesten like vanskelig som hos Ryanair.

@Rune69: Jeg tolket også spørsmålet på samme måte som deg, for meg er Vistaprint rett og slett et firma som sender reklame via diverse kanaler med tilbud om gratis visittkort. Er dette tilbudet seriøst og bra? Jeg har vært fristet flere ganger, men jeg regner alltid med at det er en hake når noen tilbyr noe gratis. Dessuten kjøper jeg prinsipielt ikke av noen som sender meg e-post med reklame uten at jeg har bedt om det, viden kjent som spam. Men likevel, en bunke gratis visittkort kan jeg jo ta i mot.

Beklager at jeg kanskje har vridd tråden i en annen retning enn hva trådstarter var ute etter.
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har handlet en del fra Vistaprint og er fornøyd jeg.
Men ja, jeg var imponert-med-et-smil over rune's disiplin til å ikke bestille ting i tillegg til det han hadde tenkt å bestille. Forøvrig benytter jeg meg som regel av vistaprint.eu/25offer (men sjekk først; jeg har ikke brukt de på en stund nå).
 

Steve Cash

Medlem
Takk Pong, da legger jeg kanskje inn en bestilling, jeg må bare programmere meg selv først til ikke å bestille noe i tillegg til det jeg har tenkt. Jeg regner det som en selvfølge at straffen for å vifte med gratis visittkort er at innboksen min blir enda fullere av alle slags tilbud enn den er nå, men det får jeg ta på kjøpet.
 
Hva er det du er imponert over, Pong? Dette?


@Rune69: Jeg tolket også spørsmålet på samme måte som deg, for meg er Vistaprint rett og slett et firma som sender reklame via diverse kanaler med tilbud om gratis visittkort. Er dette tilbudet seriøst og bra? Jeg har vært fristet flere ganger, men jeg regner alltid med at det er en hake når noen tilbyr noe gratis. Dessuten kjøper jeg prinsipielt ikke av noen som sender meg e-post med reklame uten at jeg har bedt om det, viden kjent som spam. Men likevel, en bunke gratis visittkort kan jeg jo ta i mot.

Beklager at jeg kanskje har vridd tråden i en annen retning enn trådstarters enn hva trådstarter var ute etter.

For å ta netthandelløsningen først, så har ikke jeg personlig noen førstehåndserfaringer, men jeg vet kona handler i minst en nettbutikk som ligger hos Vistaprint. Skal se om jeg får henne til å finne linken til meg senere, så kan du jo få et innblikk i hvordan de ser ut i hvertfall.

Litt OT, kan jeg nevne at jeg en gang falt for fristelsen til å ville prøve å bestille visittkort av dem, det var et sånt "250 gratis kort - betalt kun for frakten" - tilbud. Da jeg så skulle betale , fikk jeg opp fem alternativer hva angikk både fraktpris og leveringstid;


1 - Langsom: 21 dager - kr. 51.01
2 - Standard: 14 dager - kr. 85.22
3 - Prioritet: 7 dager - kr. 112.64
4 - Haster+: 3 hverdager med ordresporing - kr. 206.15
5 - UPS Express: 2 hverdager - kr. 257.71

Jeg valgte å bare avbestille hele greia ....

Mvh Dan
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
@Rune69: Jeg tolket også spørsmålet på samme måte som deg, for meg er Vistaprint rett og slett et firma som sender reklame via diverse kanaler med tilbud om gratis visittkort. Er dette tilbudet seriøst og bra? Jeg har vært fristet flere ganger, men jeg regner alltid med at det er en hake når noen tilbyr noe gratis. Dessuten kjøper jeg prinsipielt ikke av noen som sender meg e-post med reklame uten at jeg har bedt om det, viden kjent som spam. Men likevel, en bunke gratis visittkort kan jeg jo ta i mot.

Jeg har ved flere anledning bestilt både t-skjorter og gratis visittkort. Selvsagt må man betale porto, men dersom man ikke har dårlig tid, er det gunstige tilbud i mine øyne.

Men ja, jeg var imponert-med-et-smil over rune's disiplin til å ikke bestille ting i tillegg til det han hadde tenkt å bestille.

Forøvrig er jeg jo en gjerrigknark, og har en høyere terskel enn de fleste andre når det gjelder å benytte meg av de "andre tilbudene" som popper opp ved bestilling hos Vistaprint.
 
Joda, jeg forstår man må betale porto, ingen tvil om det, men når "portoen" skiller 200 kroner på om man vil ha varen om tre uker, eller om tre dager, skjønner man jo hva de tjener penger på. Hadde de puttet konvolutten i posten, hadde det knapt kommet på en femtilapp, og den hadde likevel vært her på noen få dager. Hvorfor tar det da tre uker? Jeg tror de simpelthen har laget en kunstig tidsfrist på dette, for å spekulere i at folk bestiller dem hurtigere. Men det er mulig jeg tar feil ...

Ellers har jeg ingen motforestillinger mot at det er prismessig gunstig å handle der. Har sett svært gode klistremerker til kr 20,- derfra, men også visittkort hvor det står www,vistaprint,no på baksiden. Om dette gjelder alle eller kun noen vet jeg ikke ...

Mvh Dan
 

pixie

Medlem
"Nettbutikk. Her kan du poste alt som gjelder drift av nettbutikker. Hvordan designe nettbutikk, hvilke programvare man skal bruke, hvordan selge mest mulig, kjøpe inn varer,markedsføring m.m"

Dette står under forumet, så jeg jeg trodde virkelig ikke at det var nødvendig at jeg måtte presisere at det gjaldt kjøp at vistaprint sin nettbutikkløsning og ikke DERES nettbutikk :)

Men uansett, takk for innspill.

Ja det hadde vært fint dan visst du fant ut av den nettbutikkløsningen :)

Det eneste jeg ønsker er en nettbutikk løsning som er billig, funksjonelt og realtiv enkel.
 
Topp