Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vistaprint sin nettbutikk løsning.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har hatt en kunde som brukte Vistaprints løsning i en periode. Men shabby templater og få muligheter gjorde ganske kjapt behovet for en annen løsning aktuelt. Spørs vel kanskje hva slags ambisjoner du har?
 

pixie

Medlem
Hmmm...Ja det er det da. Som sagt så vil jeg gjerne ha en enkel nettbutikk men ikke så enkel at den ikke fremstår som fin heller.
Jeg kommer først og fremst til å selge smykker, så og det kan brått bli en god del smykker etterhvert! så jeg må ha plass til masse produkter. God bilde løsning er viktig, eks at de kan fortørre bildet og se bedre detaljene.

Men samtidig så vil jeg ikke gjøre så veldig big deal ut av det med en gang heller... selv om jeg tenker detaljer og stort hele tiden :)
Dett skulle i utgangspunktet vare litt hobby på si med smykkeparty og stand på kjøpesenteret.
Så jeg vurderer egentlig å bare ha en facebook side med produkter og kunder har fortsatt mulighet til å handle . De sender en mail på hva de vil ha og får faktura på post og jeg sender produktet når det er betalt. billig, enkelt og greit.

Men går salget til himmels og ned så ja da burde jeg jo få en nettbutikk!
Derfor vil jeg sette meg litt inn dette og forskjellige typer løsninger så er jeg litt kjent med dette når det evt blir aktuelt.
Håper foresten på å kanskje bli leverandør til lokale firsører og lignende også.

Her ble det både svar og høy tenking! :)
 

hansson

Langveisfarende
Det er ikke selve portoen som skiller på prisen hos Vistaprint. De samler opp bestillinger og trykker på digre flak av kartong, og jo flere som venter lengre, desto mindre mas blir det i systemet deres, og de kan trykke ting sammen. Hvis de må trykke bestillingen for seg selv er det naturlig at det blir mer svinn på papir, og prisen øker. Pluss at prisen for hastearbeid alltid koster ekstra i alle bransjer.

Ellers enig med Pong, de leverer gode produkter. SteveCash: Tror de gratis visittkortene har reklame på den ene siden, så jeg ville heller valgt de billigste kortene i den vanlige prismodellen. De med matt overflate er bra.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tror de gratis visittkortene har reklame på den ene siden, så jeg ville heller valgt de billigste kortene i den vanlige prismodellen. De med matt overflate er bra.

Ikke noe på baksiden av dem jeg bestilte i alle fall. Ingen reklame i det hele tatt.
 

Steve Cash

Medlem
Takk for info, jeg skal sjekke det før jeg bestiller. Det ser litt billig ut å ha reklame for trykkeren på baksiden av kortet, verdt noen kroner å bli kvitt det. Jeg skal uansett ha kort uten bakgrunnsbilde, så da er det kanskje ikke forskjell på matt og blank overflate?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Testet hele bestillingsprosessen nå. Valgte 250 gratis visittkort som endte opp med kr. 64 (inkludert 5 kroner for blank bakside, den var ny) før jeg skulle videre til porto/eks. Matt overflate er inkludert i prisen og holder vel i massevis for vanlig dødelige?
 

Steve Cash

Medlem
Bra info, Rune. Jeg tror jeg skal prøve. Hvor lang leveringstid valgte du? Og hvor mange reklame-mail tror du at du får fra dem neste trettidøgn? :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Bra info, Rune. Jeg tror jeg skal prøve. Hvor lang leveringstid valgte du? Og hvor mange reklame-mail tror du at du får fra dem neste trettidøgn? :)

Jeg gikk som nevnt ikke til siste steg i bestillingen (må oppgi adresse osv.) for å velge leveringstid. Men velger selvsagt den som er billigst og tar lengst tid...

Har bestilt et par ganger fra Vistaprint de siste årene, men bortsett fra endel oppfølgingsmailer etter bestilling (kode for billig ditt og datt) har det vært helt stille de siste månedene.
 

hurricane

Medlem
Nettbutikk løsningene til vistaprint er mildt sagt elendige. Dersom du ikke har store ambisjoner med nettbutikken og kun ønsker å selge til en knippe facebook venner, er det sikkert helt greit.
 

pixie

Medlem
Okay...Nei jeg vil nok prøve å nå ut til flere enn facebook vennene mine :)
det blir nok ikke vistaprint sin....
får se hva det blir til.
 

picxx

Well-Known Member
mystore.no er jo rimelig gode på nettbutikkløsninger.
...om du ikke vil prøve å kode deg gjennom noen gratisprogrammer selv?
 
Topp