Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Voksen dame.

Pandora

Medlem
Hei alle sammen :)
Utrolig spennende og informativ side dere har laget her. Jeg er bare noen "få år" på data/nett, men går nå i seriøse tanker på å lære meg det som trengs for å kunne lage min egen nettside fra bunnen av, og etterhvert åpne nettbutikk der kunden betaler for produktet med/over mobilen sin. :D Ser og forstår at det er en lang vei og mye å lære, men vet at interressen er kommet for å bli, og jeg har goood tid :)) Vurderer å studere webdesign/informasjonsteknologi. Hm. Men.. Har bestemt meg for å bruke Host1 ut fra anbefalinger på siden her, og har bestemt navn og organisasjonsform. Må sjekke ut en masse info underveis skjønner jeg. Men helt i detalj ang. koder jeg må registrere nettbutikken som i brreg, vel, -det vet jeg ikke enda. Konseptet er "klart" i hodet mitt, hehe, så nå er det bare å få det opp å gå :D. Krysser fingrene og satser på masse relevant lesestoff her inne. Ha en fortreffelig kveld alle sammen. Mvh Pandora.
 

Pandora

Medlem
:)

Tusen takk og så hyggelig med tilbakelemld så fort. Det gleder meg.:D
Prøver laste inn profilbilde nå, men får melding om at ... faild.. vel, prøver igjen :)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til WF :)
 

Pandora

Medlem
Takker igjen..

Kjempehyggelig..

Surfer imellom sidene her og prøver å få oversikt og bli kjent.. myye lesestoff :D
 

Pandora

Medlem
:)

Velkommen, men du skriver ikke hva du driver med? Er de nisje eller "massemarked" du henvender deg til?

Vel.. ;) Foreløpig vil jeg holde kortene tett inntill brystet, være litt hemmelighetsfull og avvente litt. Er nok nisje, og tenker slik at en kyndig kar (eller dame) meget lett og fort vil kunne sette prosjektet mitt ut på nett og tjene masse penger, hehehe.. :D Så derfor håper jeg på forståelse for min hemmeligholdelse.. Takk for hyggelig velkomst da :)
 
Topp