Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer å selge nettbutikk med barneklær (og noe til voksen)

nonen

New Member
Nettbutikk som selger kvalitetsklær til barn, (og noe til dame) vurderer solgt pga familieforøkelse. Vi har noen populære merker i butikken som "ikke alle andre" har. Har stror tro på det ene svenske merket vi har. Det finnes over 70 butikker i Sverige som selger dette, men en 5-6 i norge. Up and coming?

Butikken startet i mars 2011, og hadde i 2011 en omsetning på ca 350 000 kr (har ikke regnskapspapirene foran meg nå). Til nå i 2012 har nok omsetningen allerede passert hele 2011 summen..

Butikken har en aktiv facebookside med over 1100 likere, og vi skriver aktivt nyhetsbrev til ca 500 mottakere.

Bruker mystore nettbutikkløsning som jeg synes fungerer bra.

Det er med vemod jeg nå vurderer å selge "babyen" min. Men med 4 små strekker dessverre ikke tiden til. Stort potensiale i mer aggressiv markedsføring. Har i dag brukt google ads, facebook, nyhetsbrev og en og annen annonse i lokalavisen. Dagens varelager har en verdi på ca 400 000 eks mva. En god del av varene er sesongvarer, men også en god del av bl.a. yttertøy er helårsprodukter. Disse gir spesielt god inntjening.

Har ikke fastsatt noen pris, så dette må vurderes fortløpende.

Ved interesse, ta kontakt på privat melding, så får du mer informasjon
 

source

Medlem
Jeg får ikke sendt pm, men send meg en mail på nettbutikk (a) trashmail.net (åpnet den nå for din skyld! :) ) men send en mail med info om hvor lenge mystore pakken er betalt og hvilken pakke det er osv. Samt ca pris du tenker deg..
 
Sist redigert av en moderator:
Topp