Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer salg av Juiced.no!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vurderer salg av Juiced.no !

Årsak: Jeg og kjæresten har lenge snakket om å flytte til Australia en gang etter sommeren. Å drive en nettside som Juiced fra Australia vil ikke bli noe enkel sak, iallefall ikke ved siden av studiene. Jeg har da lekt med tankene på å selge Juiced.no slik den står i dag. Alternativene mine er å selge ut nå eller bygge den opp enda mer fram til jeg flytter, og satse på et salg da.

Litt om Juiced:

  • Juiced er medlem av ITpro TechNett ». Dette gir mye god trafikk, samtidig som det gir deg en meget sterk posisisjon i Google:

    Eks: Juiced, Vi menn og Onlinemagasinet promoterte samme babe med en måneds mellomrom. Juiced kom opp i søkemotorene før de andre i det heletatt ble synlig, og Juiced ligger fortsatt på topp i når man søker etter denne modellen.
  • Forventet Pagerank på neste oppdatering: Minst PR 5, forhåpentligvis PR 6.

    Hvorfor? Nesten alle sidene i technett har enten PR5 eller PR 6. Jeg har også bygget opp noen pagerank 7 lenker (uten nofollow) som peker mot Juiced!
  • Juiced har nesten 236.000 innlenker mot domenet! Det er det ikke mange som kan hanske med.
  • Juiced er maksimalt søkemotoroptimalisert. Du kan styre tittel, metatags og alt mulig gjennom en custom kontrollpanel.
  • Juiced kommer til topps i Google på nesten alt som skrives om. Etter en stund i drift vil dette bety høy rankering på masse nøkkelord, siden man får tid til å skrive nyheter om mange forskjellige ting (spesielt ting som inneholder ord man vil rankere på).

    Eks: Se nøkkelord siden min. Den siden har gjort mirakler for søkemotortrafikken til Juiced, men den kan fortsatt ikke måle seg med artikkelnøkkelordene.
  • Juiced har et eget VIP område. Dette er dessverre det eneste som kan trenge en opppussing.
  • Juiced har et internt søkesystem, som lagrer alle søk for å gi statestikk. Dette øker aktiviteten til brukerene, det gir deg nøkkelord du ikke selv har tenkt å rankere på og samtidig så lærer du hva brukerene er på jakt etter på siden!
  • Juiced har en søsterside som vil følge med på kjøpet - Talent Databasen !
  • Juiced har for øyeblikket mellom 1000 til 3000 unike brukere, og en pekefingerreglen viser at sidevisningene vanligvis er det tidobbelte.
  • Domenet juiced.se følger også med!

Hva slags muligheter har man med Juiced.no?
Med et slikt nettsted, så sier det seg selv at man har et hav av muligheter. Man kan utvide det i alle mulige retninger og det er bare opp til deg selv hvor mye man vil tjene på siden.

Hva er fordelene med Juiced?
Trenger jeg i det heletatt nevne alle damene du kommer i kontakt med? Som atpåtil vil smiske med deg! Hvis du på toppen av alt liker å ta bilder selv, så har du da en enda bedre mulighet! Du vil også oppleve å bli invitert på diverse VIP happenings og andre stevninger som foregår rundt omkring i landet.

Hva tjener Juiced akkurat nå?
Jeg har ikke lyst til å gå ut offentlig om inntektene for Juiced, men jeg kan opplyse om at det er bra inntekt for en student, men ikke fullt så bra om du skal forsørge en hel familie. Det skal også nevnes at Juiced enda er en ganske fersk side og at det er begrenset med innhold enda.

Nøyaktig hva selges?
Domenet (juiced.no), innholdet og rettigheter på bruk av systemet.
Med på kjøpet følger også Talent Databasen med, som vil være en flott sted å få tak i nye modeller og fotografer. Til og med denne siden har et stort utviklingspotensial.
Det ligger også et meget stort arbeid med SEO bak siden, noe som i seg selv har en meget høy verdi.


Jeg har foreløbig ikke bestemt meg 100% for å selge, men jeg ser ingen andre utveier om jeg skulle ende opp med å flytte Australia. Siden vil kreve daglig drift, så den passer perfekt om du jobber hjemmenfra eller driver din eget firma som arbeider mot internett. Her har du en flott mulighet til å tjene ekstra penger. Om noen er interessert, TA KONTAKT.

Kontakt:
Jeg kan nåes på dette forumet, på msn (kenneth alfakrøll cypherus net), på epost (post alfrakrøll dreyermedia no) eller på telefon (95 93 06 20 - svarer jeg ikke så legg igjen en beskjed på svareren). Vennligst bare ta kontakt om du er seriøst interessert i å kjøpe. Alt under 5 siffer vil ikke engang vurderes.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Lurer litt jeg og, forresten. Ikke at jeg har tenkt å kjøpe, er bare litt nysgjerrig?

Forresten; fikk du pengene via Paypal Kenneth? Jeg overførte $15 siden det er litt sånn gebyr og sånt. Takk for hjelpen, jeg er i full gang med å finne et brukbart betalingssystem. Skal skrive en tråd om emnet. Kanskje noen som har noen tips.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skal du fortsatt selge, eller har du fått noen bud?

Fikk noen bud da jeg prøvde å selge når tråden ble opprettet, men endte med å takke nei, dum som jeg var. Hadde en plan om å drive den videre.

Nå selger jeg siden for slik og ingenting om noen vil ha den.

Peterandrej, ja fikk igjen pengene omtrent før jeg rakk å svare på PM din :) Håper svaret mitt hjalp!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Juiced er da solgt, så tråden stenges.
Ikke send PM og spør om pris osv, hvis kjøper er interessert i å opplyse denne infoen vil han nok gjøre dette selv etterhvert.
 

picxx

Well-Known Member
Er det mulig å spørre om hvem som kjøpte, evt. om juiced vil fortsette i sin nåværende form?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp