Er dette noe bra med tanke på SEO til en Nineball-side? 9ineball dot com Nine ball på wikipedia.
G Geir E. Medlem 19 Jul 2008 #1 Er dette noe bra med tanke på SEO til en Nineball-side? 9ineball dot com Nine ball på wikipedia.
Bjørn Domenespekulant 20 Jul 2008 #3 Enig med Daniel. Du har vel bommet litt på den. Burde enten vært 9ball.com hvis det var en internasjonal side eller 9neball.no hvis norsk.
Enig med Daniel. Du har vel bommet litt på den. Burde enten vært 9ball.com hvis det var en internasjonal side eller 9neball.no hvis norsk.
G Geir E. Medlem 20 Jul 2008 #4 Ble litt rart viss man analyserer navnet ja, for meg personlig virker det obv at 9ine = nine. Jeg lurer på om det er bra på søkeordene som f.eks: Nineball, nine ball, 9 ball? Eller er det totalt ubrukelig eller irrelevant med tanke på seo?
Ble litt rart viss man analyserer navnet ja, for meg personlig virker det obv at 9ine = nine. Jeg lurer på om det er bra på søkeordene som f.eks: Nineball, nine ball, 9 ball? Eller er det totalt ubrukelig eller irrelevant med tanke på seo?
tyr897 Medlem 20 Jul 2008 #5 Navnet er forsåvidt greit, men som søkeord har det ingen verdi. Google lager ingen sammenheng mellom 9ine og nine
Navnet er forsåvidt greit, men som søkeord har det ingen verdi. Google lager ingen sammenheng mellom 9ine og nine
G Geir E. Medlem 21 Jul 2008 #6 tyr897 skrev: Navnet er forsåvidt greit, men som søkeord har det ingen verdi. Google lager ingen sammenheng mellom 9ine og nine Klikk for å utvide... Okay, men hjelper det noe at det inneholder 9 og ball viss noen skriver "9 ball" eller må det være eksakt match på søkeordene folk skriver inn?
tyr897 skrev: Navnet er forsåvidt greit, men som søkeord har det ingen verdi. Google lager ingen sammenheng mellom 9ine og nine Klikk for å utvide... Okay, men hjelper det noe at det inneholder 9 og ball viss noen skriver "9 ball" eller må det være eksakt match på søkeordene folk skriver inn?