Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurdering av vår nettbutikk www.sengemakeriet.com

Gullak

Medlem
Heisann. Sist lørdag så lanserte vi og aktiverte vi vår nettbutikk, og jeg vil gjerne få litt tilbakemeldinger fra dere.

Soveromsbutikken Sengemakeriet Trondheim ? Trondheim, Norway ? Lokal virksomhet | Facebook

Soveromsbutikken Sengemakeriet - Midt Norges største soveromsbutikk


Siden vi har et STORT utvalg av varer, så har jeg ikke turt å ta en flat frakt. Pga at hvis vi selger f.eks ei dobbeltseng som veier mye, og er stor, og skal sendes til ei øde øy i nord-norge, så hadde frakten kansje kostet like mye som sengen :p

Derfor har vi en dynamisk utregning av frakten etter hvilke varer som er lagt i handlekurven, og prisen er tatt utgangspunkt til østlandet, og vi må evt ta kontakt med kunden og justere hvis det er store forskjeller på frakten dit kunden bor.

Håper folk kan ta seg tid til å se litt på siden, å komme med litt konstruktiv kritikk :)

Jobber også med vår facebook side, der vi skal promotere denne mere framover.
Imorgen kveld så lanserer vi en stor giveaway der vi gir bort varer for 16 000,- Der første premien er ei dobbeltseng værdt ca 11 000 :)

Dette gjør vi rett å slett for å promotere nettbutikken til kunder over hele landet.

Så vi må rett å slett tenke helt annerledes nå som vi ikke bare skal reklamere i Trondheim!
Tar også imot tips på effektiv markedsføring på nett.
Har meldt meg inn i mange kataloger idag, med link til vår side.

Jeg søker også etter noen seriøse interiørbloggere hvis noen kan sette meg i kontakt med noen :)
 

pleb

Medlem
Hvis det er varer du ønsker å motta før jul er det viktig at du sjekker om vi har dette på lager før du legger inn en bestilling!

Vi setter også stor pris på tilbakemeldinger da det hjelper oss i å forbedre vår nettbutikk. Si gjerne i fra hvis det er noen produkter du synes vi burde selge.

Hvis du liker vår nettbutikk setter vi stor pris på at du liker vår Facebook-side. Der vil du være først til å få oppdateringer på nyheter samt andre spennende ting som tilbud o.l. .

Her rettet jeg litt opp i teksten på forsiden. :)
 

Gullak

Medlem
Takk for tilbakemelding.

Heisann! Ja det kan gå litt fort i svingene rett før jul nå! :)
Topp at du sa fra! Hva synes du ellers?
 
A

aabbcc

Guest
Jeg synes fargene (eller egentlig mangelen på farger) var litt dystre. Grått og svart. Jeg ville prøvd med noe mer lystbetont og med varme gode farger - kanskje det er mulig å hente litt inspirasjon fra andre møbelbutikker eller alle interiørbloggene.

Jeg er ikke så veldig fan av fonten dere har som logo heller, ser ut som en gammel avis...

Men sånn ellers - ikke så værst egentlig.

ABC
 

Gullak

Medlem
Heisann!

Takk for ditt innspill.

Fonten i logo er Old English. Og det er litt blitt varemerket vårt. Kjører på å profilerer deg godt på butikk fasade, på bilene våre osv.

Og det er et navn Pappa har brukt i 28år, så det spørs om jeg får han til å bli med å bytte :p

Var tøff nok kamp å få startet med nettbutikken :)

Det med fargene kan jeg se litt nermere på, jeg tenkte litt slik at det var kansje nøytralt å greit med litt lyse farger, men hvis du har noen interiørblogger osv med andre fargevalg tar jeg gjerne imot linker! :)
 
A

aabbcc

Guest
Regnet kanskje med det var noe sånt når det gjaldt fonten.

Jo - lyse farger er vel og bra, men det var mest de mørke gråfargene, i menyen for eksempel, som jeg synes var litt dystre. Men for all del - ser helt greit ut altså.
 

Finanssans

Medlem
Som aabbcc påpeker så er fargene litt dystre. Jeg tok meg friheten å endre noen farger og kutte ned headeren. Mest for å vise hvor stor forskjell det kan utgjøre. Ellers syns jeg du skal unngå overdreven bruk av gradient. Brukervennligheten er god, det skal du ha for. Lykke til med nettbutikken!
blue.jpg
 

Gullak

Medlem
Vet ikke helt om jeg fikk opp fargene riktig.

var et bilde av 4 farger els bortover i kansje 2sec. Så forsvant det.

Se om du får til et annet bilde :)
 

paal_erik

Medlem
Jeg liker grå farger, men akkurat i dette tilfelle ble det litt for dystert. En mulig årsak er kanskje den todelte gråfargen(?)

En annen sak som jeg reagerer på er forskjellig font av Soveromsbutikken og Sengemakeriet.
Jeg forstod det slik at din far hadde sterke meninger omkring fonten i "Old english"

Ville kanskje brukt det samme på soveromsbutikken?
 
Topp