Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesign fra utlandet

webali

Medlem
Har fått til et samarbeid med 2 utenlandske designere som tilbyr tjenester som wordpressoppsett for websider/blogger, design av logo og banner, seo-løsninger m.m.

Norske kunder vil kjøpe tjenestene direkte av meg, og jeg betaler videre til designerne. Er det noen spesielle regler med tanke på mva. og skatt?
 

Bransje

DaddyO
Du må skatte av alle inntekter som går til deg.mva kommer jo an på hvem av dere som fakturerer.
Et lite råd. Du MÅ kjenne de du samarbeider med ellers kan det gå ille og du sitter med ansvaret. Lykke til.
 

webali

Medlem
Takk. Kjenner de ikke utover at jeg har snakket en del med de, fått referanser og de er 100% seriøse. Prisene er også helt andre:) Det vet du sikkert en del om
 

webali

Medlem
Referanser kommer når websidene er oppe og går.

Prisene er svært gunstige for det norske markedet. Bl.a. logoer og bannere til under 1000-lapper. Websider til 1500,- m.m.
Begge bor og jobber i Øst-Europa
 

webali

Medlem
Det vet jeg, logoer til den prisen er ikke noe problem men kvaliteten blir deretter. Her er det snakk om topp kvalitet. Som sagt etter kundens ønske. De kan designe alt akkurat som du vil. Leveringstid 2-5 dager.
 

webali

Medlem
Å finne kunder er det minste problemet.. Det beste hadde selvsagt vært å finne en partner i Norge men prisene er så høye at konkurransen blir veldig hard. Nå får jeg samme kvalitet til mye bedre pris
 
Topp