Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesign fra utlandet

peterandrej

pensjonert moderator
hehehe, yep, voldsomt! du er virkelig alene om den forretningsideen der webali...

og siden du sier at dette er folk som lager logoer av topp kvalitet regner jeg med at de stiller i klasse med Bleed og liknende....?

Aldri sett denne modellen før jeg heller.

Det Bleed gjør feil er jo at de ikke lager grafiske profiler på samlebånd. Unike uttrykk til hver kunde er jo helt åpenbart å kaste penger ut vinduet når det finnes så mange nettbaserte GRATIS verktøy som lager web2.0-logoer med kun et trykk på musen.
 

webali

Medlem
sikkert mange som gjør det men det er fremdeles et marked for dette.:)
Tror at det er mulig å konkurrere på feks pris.

Bleed kjenner jeg ikke til men har selvsagt sjekket nettsider og sammenlignet priser. Så lenge jeg kan levere samme kvalitet til en mye lavere pris tror jeg prosjektet selger. Jobber idag med salg til bedrifter og har allerlede bestillinger inne på logoer feks
 

webali

Medlem
..

deg om det..:)
jeg har bl.a sjekket flere websider til uke her og sammenlignet dette m.flere

Vi får se hvor godt researchen er gjort. :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Haha, "meg om det"? At de er et av norges mest kjente designbyråer er ikke akkurat noe som er "opp til meg", det er nok bare sånn det er. Om du ikke kjenner til Bleed, og du holder til i Norge må jeg si jeg er litt skeptisk til hvor god peil du har på grafisk design i det hele tatt, og da er jeg litt undrende ang. hvordan du kan bedømme at disse gutta du har gått sammen med er i "toppklasse" :D

Lykke til, du trenger det :)
 

webali

Medlem
Haha, "meg om det"? At de er et av norges mest kjente designbyråer er ikke akkurat noe som er "opp til meg", det er nok bare sånn det er. Om du ikke kjenner til Bleed, og du holder til i Norge må jeg si jeg er litt skeptisk til hvor god peil du har på grafisk design i det hele tatt, og da er jeg litt undrende ang. hvordan du kan bedømme at disse gutta du har gått sammen med er i "toppklasse" :D

Lykke til, du trenger det :)[/QUOTE

takk:)
 
Topp