Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesignbyrå - Design

hansson

Langveisfarende
Forretningskonseptet til trådstarter er helt kurant.

At Roaa er litt snurt fordi Noaa selger tingene dyrere enn ham selv tyder jo på at trådstarter er en langt bedre forretningsmann enn Roaa. Når ble det så lurt å selge ting billigere enn folk er villige til å betale? Det finnes tusen- eller titusenvis av bedrifter der ute som er mer enn villige til å betale 10 000 i året for å ha en nettside oppe og kjøre. Hvis man da har solgt samme nettsted på timebasis til engangsbetaling - 4000 kroner - er man rett og slett litt kørka i toppen.

Trådstarters tjeneste her minner veldig om det Tromsweb/Peterandrej gjør, og flere andre medlemmer på Webforumet. Dette er den smarteste måten å drive i denne bransjen. Gjentagende inntekter og muligheter for å mangedoble omsetningen via abonnementer, uten å måtte jobbe ræva av seg, er en velprøvd og smart modell på nettet.

Forøvrig var Zapoteks kommentar om skrujernet og skiftenøkkelen helt på sin plass. Noaa har tydeligvis ikke helt skjønt hva han driver med og jeg har litt vansker for å tro at personen kan drive som nettbasert forretningsmann uten å skjønne så elementære ting. Kan jeg få spørre hvor gammel du er, Roaa?
 

hansson

Langveisfarende
Det finnes adskillig med tråder her på webforumet hvor folk/firma blir kalt/stemplet svindlere fordi de tilbyr et dårlig/intet/lite produkt i forhold til verdien eller nytten av selv produktet.
Hensikten var å sette lys på hva man får for den satte pris, også her i dette tilfellet, noe som bl.a. Roaa ihvertfall tok.

Det er vel ikke vår oppgave å vurdere hvordan prisene er, det får bli opp til hver enkelt å finne hva markedet kan betale. Høres ut som levninger fra DDR der markedsindeksen må følges som standard for alle varer som er i omløp i Syztemet.

Når det gjelder trådene der folk/firma blir omtalt som svindlere er det vel salgsmetodene som er blitt kalt svindel, ikke hvordan de faktisk lager nettstedet. Hvis trådstarter har tenkt å bruke pushy svensker på telefonsalg og tvinge folk til å godta enveiskontrakter basert på falske lovnader er han en svindler, men hvis ikke er jo forretningsmodellen 100% lovlig.
 

xdex

Medlem
Det er vel salget som bestemmer om vedkommende er en dårlig eller god "forretningsmann" og ut i fra hva vi kjenner til, vet vi ingenting om hvor mye som blir gjort eller solgt, det kan være alt fra ingenting til mye, og det er det ikke salget jeg stiller spørsmål til. Men hvis måten din og forsvare han på er og kalle andre for dårlige forretningsmenn eller lignende, da skjønner jeg hva du mener :)

Jeg lurte på hvordan man kunne selge noe slikt, ikke hvor dårlig salg han hadde.
 

hansson

Langveisfarende
Jeg forutsatte at han klarer å selge til de prisene han setter. Og det vil han jo klare når vi vet at bedrifter betaler priser fra 2000 til 2 millioner for nettsteder. Med en viss kjennskap til markedet og lignende tilbydere som selger det samme til lignende priser mener jeg bestemt at det ikke er noe problem å få kunder på dette konseptet. Men det krever et talent for markedsføring og salg, slik som all annen forretningsvirksomhet.
 

Demilio

Medlem
takk Phillip, Meget fin og ny måte å gjøre reviews på :) Forstår at prisen forvirrer litt. Skal se på en endring her.

For the record... prisen 5990 er for 12 måneder oppdatering og drift av hjemmesiden. Det vil si at jeg tar meg av hele hjemmesiden i 12 måneder. En oppstart på 7250 kommer i tillegg for design av selve hjemmesiden.
 
Topp