Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet.no fyller 1 år i dag!

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
I dag er Webforumet.no 1 år gammel. I dette året som har gått har mye skjedd. Jeg vet om ansettelser som har blitt gjort, firmaer som har blitt startet og mangle handler og penger har blitt omsatt pga av forumet.

Jeg har selv også fått massevis av forretningskontakter og fått nye venner, både over internett og i det virkelige liv. Forumet har også gitt meg nye forretningspartnere, gitt meg hjelp til stort sett alt jeg har lurt på og underholdt meg når jeg ikke har orket å jobbe.

I denne posten ønsker jeg å høre fra dere brukerene hva dere føler at Webforumet har gjort for dere?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hva skal en si til det........ webforumet har vært en virkelig tidstyv! Og, det betyr vel at det er en del interessante ting her inne. Både av bidragsytere og temaer.
Det positive er jo når man faktisk klarer å dra med seg flere parter - slik som Mats fra TD er her inne.... Skulle gjerne sett at flere aktører som var identifiserbare var her inne slik at man kunne relatere topics til hva som faktisk er oppnådd i den "virkelige verden".

Konklusjon: Webforumet er en positiv ressurs som jeg håper lever videre og utvikler seg i tiden fremover. Gratulerer med et godt gjennomført første år Kenneth og alle bidragsytere!
 

i-net

Medlem
Er bare å gratulere. Veldig fornøyd med dette forumet må jeg si. Er et skyhøyt kompetansenivå her på mange forskjellig områder. For meg er dette forumet det viktigste norske forumet for å få svar på det jeg lurer på. Synes helt klart at forumet har et annet fokus enn de andre norske forum. Ser på webforumet som den norske varianten av dP, og det er bare positivt synes jeg. Bare å forsette den positive utviklingen.
 

srm

Medlem
Gratulerer med ettårsdagen!

Misforstå meg rett: Webforumet.no er nærmere det typiske hjemmekontoret enn de kapitalsterke bedriftene. Vi får håpe de to nærmer seg hverandre i fremtiden. Eller sagt på en annen måte: Vi får håpe at flere profesjonelle (les: vanlig heltidsansatte) innen reklame og media joiner etter hvert. :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Gratulerer med ettårsdagen!

Misforstå meg rett: Webforumet.no er nærmere det typiske hjemmekontoret enn de kapitalsterke bedriftene. Vi får håpe de to nærmer seg hverandre i fremtiden. Eller sagt på en annen måte: Vi får håpe at flere profesjonelle (les: vanlig heltidsansatte) innen reklame og media joiner etter hvert. :)

Egentlig håper jeg heller at vi alle sitter på hvert vårt medieimperium innen kort tid ;)
 

Sindre

Medlem
Grattis med dagen webforumet :)
Jeg har ikke akkurat hengt her i et år, men jeg må si at jeg allerede kan takke webforumet for å ha fått svar, synspunkter og meninger når det gjelder mange av mine spørsmål! Hjelpsomheten her er overveldende, og kompetansenivået til å ta og føle på ;) Angrer ikke på at jeg ble med.
 

Socraton

New Member
Jøss, har det gått et år alt? Ikke verst. Jeg har ikke brukt det særlig mye, er ikke noe glad i de standard vB-fargene her inne. Men det er vel heller jeg som er kresen, forumet er nok bra!

Lykke til inn i år nummer 2, og gratulerer med dagen, forum. =)
 

sKrud

Meget sliten student
Grattis med dagen webforumet ja..:)

Var ikke med helt fra startet selv da.. (- 2 mnd)..

Men må si at dette helt klart har vært den største tidssynderen i 2007.. Så gratulere Kenneth!

Forresten: som nevnt over ang. fargen/layout på forumet, så liker jeg at det er slik det er nå..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Så hyggelig å se at det er så mange som liker forumet er og er fornøyd med det!

Når det gjelder layouten på forumet, så kommer jeg nok ikke til å gjøre store endringene på den. Årsaken er at jeg alltid liker å ha mulighet til å bruke den siste oppdaterte softwaren fra vbulletin, og om jeg lager en rekke modifikasjoner kan det fort crashe med en update.

Men dere vil nok se litt oppdateringer på headeren snart, samt bloggen.
 

Ståle

Medlem
Gratulerer! Moro med et år. Var vel en av de første som registrerte meg på forumet - men tok det ikke skikkelig i bruk før i høst. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Grattis først og fremst til kenneth, som lurte oss alle over fra Toppselger. Var jo en av de første, tror jeg, som registrerte meg som bruker her, og har fått mye utbytte av det. Ikke bidratt med annet enn negativitet og vas, men sånn er nå engang jeg.

Grattis med dagen WF, og god jul.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Gratulerer med dagen WF:D

Har ikke vært registrert så lenge på forumet, men føler jeg har lært mye på den korte tiden jeg har vært her;)
Ønsker Admins og Mods lykke til videre med forumet. Er såvidt startet når forumet kun er 1 år. Det vil nok bli MYE større fremover :D
 
Topp