Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webhotell som støtter "litt mer" til en god pris

Gaasehud

Medlem
Hei!

Er på jakt etter et webhotell som støtter litt mer enn det f.eks. one.com gjør. Litt irritert på at de har f.eks. safemode på og at de ikke støtter flere andre ting. Mulig jeg skulle prøve meg på magento, noe som ikke er støttet hos flere har jeg hørt, "selvfølgelig" ikke hos one. :p

Så jeg lurte på om noen har tips til et webhotell som:
- har ok med plass, kanskje fra 3 GB og oppover?
- støtter magento og slike ting som ikke one støtter ;)
- kan slå av og på safe mode
- ikke koster flesk :rolleyes:
- god service og support ofc

Det er altså ikke egen server eller dedikert jeg trenger.

På forhånd takk! :D
 

Gomlers

Member
Vet ikke om de har safe-mode kravet ditt i orden, men jeg er hittil fornøyd med ProISP, hvor jeg har 5 gig. Norsk, rask (helt grei) server, til en penge som ikke er så altfor dyrt.

Opplever også at de gir god support..
 

Gaasehud

Medlem
Takk for tipset, Gomlers! :)

Kikket på det, så fint ut, men vet ikke om det er det beste for meg. Selv om de skulle ha safemode i orden, blir prisen litt stivere til ikke å ha noe særlig mer å tilby enn one.com.

Tar gjerne imot flere tips! :)
 

Gaasehud

Medlem
Takk for infoen, haugslett. Nå overdrev jeg kanskje litt med å si at jeg måtte ha Magento, skal vel ikke starte noen nettbutikk med det første, men hadde vært greit å funnet et webhotell som har (nesten) ingen begrensninger sånn. Kikket på SolidHost og må si at det virker svært lovende. Prisen er litt høy foreløpig, men ser bra ut. :)
 

haugslett

Medlem
Du vil altså ha det beste av det beste? Anbefaler deg å heller finne ut hva du trenger og velge webhotellet som passer til det. Om du vil ha stort spillerom, er det dedikert eller managed server du skal se på, men da må også betale for det! :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Sist redigert:

Gaasehud

Medlem
@haugslett: neida, var ikke stormannsgal, skulle bare se om det gikk an å finne en ok host som faktisk støtter ting folk kommer til å si senere "har du ikke det?" (sånn som skjedde med safemode sist). Skal ikke ha alt mulig, men one.com kan være litt strenge, så fint med noe mer fleksibelt.

@brukernavn: nei, i forhold til hva de tilbyr er de ikke det. Det billigste etter one.com tror jeg, men så virker ikke de som barnetanter som setter deg i lekegrinda heller (slik one er). Tror nok neste hotell blir solidhost :)
 

Gaasehud

Medlem
Takk for tipset, kongen, men nå har jeg bestemt meg for å få hosting av en kompis som har en server. Neste gang skal jeg teste SolidHost, det virker bra. Men altså; denne gang blir det hos en kompis. :)
 
Topp