Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webkatalog

Gaasehud

Medlem
Siden er jo laget i flash som i utgangspkt. ikke blir funnet direkte godt av google. Men ser det ligger en masse linker med title-attributen på – et forsøk på SEO?

Forøvrig må jeg si at dette virket som et godt alternativ til "store, tunge" PDF-brosjyrer jeg av og til kommer over. Hva med å ha noe av produktene på nettsiden så det blir funnet av google (og bing :p), og ha katalogen på en egen side? :)
 

owis

Medlem
Jeg kommer til å legge ut en hel del av produktene på siden. Det er de produktene jeg ikke legger ut som det var tanke på at google kunne hjelpe med..
Vi har 30 forskjellige slike PDF'er som jeg da vurderer å hjøre om til flash..
Hva med å gjøre begge deler.. Både flash og PDF. Flashen vil jo få flere linker til seg, men jeg vet ikke hva som lønner seg..?
 

Fredrik

Medlem
Da gjør du følgende: Ta kontakt med 7starstudio.com og be de lage en slik app i flash der du selv kan gjøre jobben med å legge inn bilder til ny katalog. Bare henvis til en annen katalog og beskriv hva du ønsker. Da lager de en fet app som du da sikkert kan selge videre selv i ettertid. Litt usikker på pris men be om et tilbud.

Jeg har selv brukt de mange ganger på ulike prosjekter og både pris samt levering har vært meget bra.

Alternativt finner du noen andre som gjør jobben for deg.
 

picxx

Well-Known Member
Sist redigert:
Topp