Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webshop - alternativer (faktura)

Bjørnar

Gründer
Hei,

Ønsker en handlekurvløsning på en av mine sider, med mulighet for salg av fysiske produkter, med faktura som betalingsløsning. Fakturaen må ikke genereres av dette systemet, da det aller helst skal passe med resten av driften av sjappa mi. Fakturaen kan/må jeg sende manuelt (det er ikke snakk om så mange ordrer) - så hadde vært fint med kun bestilling til mail, og en ordrebekreftelse til kunden.

Finnes dette fra før? Trenger ikke varelager eller andre fancy ting - bare en kjøp-knapp på produktsidene (ikke ulikt Simple Paypal Shopping Cart v 2.8.1 som jeg har brukt), og at handlekurven oppdateres automatisk.

Det kan også være aktuelt å få laget dette, da jeg muligens trenger det til flere - dersom det ikke finnes noe godt alternativ.
 

Bjørnar

Gründer
ser jo bra ut! men - jeg har nå lagt opp ett produkt pr innlegg i wordpress - ser for meg en veldig jobb med å legge det inn i shopperpress? jeg kan ikke bare legge til en legg-i-handlekurv på hvert innlegg? må jeg gå via shopperpress sitt system for å få det riktig ?
 

picxx

Well-Known Member
OIOPublisher har faktisk denne muligheten, i tillegg til at det er integrert affiliatesystem.
Selv om det i utgangspunktet er en annonsestyringssak kan man bruke den til utrolig mye mer.

Det enkleste er selvsagt om produktet er virtuelt, men ikke noe problem om det også er fysisk.
 

Bjørnar

Gründer
@Tonny: er det slik at man legger til en kode i bunnen av innlegget, type [shopperpress-ettellerannet] - og at man kan få en widget i sidebaren til å vise handlekurven?

@picxx: takk for link, skal titte på det!
 

Bjørnar

Gründer
@Tonny: jeg har lest litt på siden til Shopperpress, men kan ikke se at de har faktura-betaling? er ikke behov for autogenerering av faktura.

Kan du bekrefte at dette er mulig?
 

picxx

Well-Known Member
Det er mulig å "rote til" noe slik at kunden kan velge en faktura, men det er ikke noe som er innebygd i shopperpress, medmindre det er kommet til i en nyere versjon.
Se hvordan det ser ut på bildet.
 

Vedlegg

  • shopperpress.jpg
    shopperpress.jpg
    45,1 KB · Sett: 20

Tonny Kluften

Administrator
@Tonny: jeg har lest litt på siden til Shopperpress, men kan ikke se at de har faktura-betaling? er ikke behov for autogenerering av faktura.

Kan du bekrefte at dette er mulig?

Jeg har satt opp en side der de som bestiller kun sender inn bestillingen uten noen form for betalingsopplegg. Så må de som eier siden levere varen og sende faktura.
 

Bjørnar

Gründer
nei, jeg har ikke lisens foreløpig, men skal kjøpe dersom jeg får dette til. er det mulig å låne lisens mens jeg tester?
 
Topp